پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاملا مشخص است عقده‌ای که کرانچار از دایی دارد مربوط به حال نیست.

بهزاد غلامپور  ابتدا در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط پرسپولیس امسال چهار دروازه‌بان خوب و آماده داریم که رقابت سختی را در تمرینات با یکدیگر دارند و من مطمئنم هر کدام از آنها در شرایطی هستند که به پرسپولیس کمک کنند اما با توجه به عملکرد خوب نیلسون او با نظر دایی همچنان در چارچوب است.

وی در مورد مشکلات پیش آمده و درگیری‌های لفظی بین علی دایی و کرانچار نیز گفت: کاملا مشخص است که کرانچار چرا از صحبت‌های منطقی دایی بعد از بازی با سپاهان ناراحت است بالاخره در سالی که او در پرسپولیس بود و نتیجه نمی‌گرفت دایی را جایگزین او کردند و از همان موقع علی‌رغم اینکه می‌خندید نسبت به دایی عقده دارد.

وی افزود: کاملا مشخص است که کرانچار چرا ناراحت و سرگردان است، اگر ایشان حرفه‌ای بود قطعا می‌دانست که در فوتبال حرفه‌ای این تغییرات طبیعی است. مربی که نتیجه نمی‌گیرد و موفق نیست باید جای خود را به دیگری بدهد.

غلامپور تاکید کرد: اکنون ناراحتی کرانچار از همان سال‌های گذشته است و به نظرم عقده‌ای در دل او مانده که می‌خواهد خود را رو در روی دایی نگه دارد. کرانچار می‌خواهد هر طوری شده این عقده را از دلش خارج کند و حالا علی‌رغم اینکه خودش می‌داند حق با پرسپولیس است اما می‌خواهد با برخی حرف‌ها خودش را بی‌گناه جلوه دهد ولی در هر صورت کرانچار باید بداند درست است که همه او را می‌شناسند ولی دایی را همه دنیا می‌شناسند و باید به این موضوع پی‌ببرد.

مربی دروازه‌بان‌های قرمزپوشان خاطر نشان کرد: البته من نظرم این است که کرانچار را اگر بشناسند فقط  در همان اصفهان است اما علی دایی همه جا خود را ثابت کرده و نیاز به تعریف و تمجید کسی ندارد، در هر صورت به نظر من وقتی این طور به اسطوره‌هایی مثل دایی حمله می‌شود باید قاطعانه برخورد شود البته دایی با حرف حق خوب جوابشان را داده و به نظرم همه پرونده دایی و کرانچار را می‌شناسند، کدام آدم اسطوره است و چه کسی نیست.در کل به نظر من کرانچار در عالم دیگری به سرمی‌برد و در شأن او نیست که بخواهد به علی دایی حرف بزند و این حق را ندارد.

غلامپور خاطرنشان کرد: کرانچار باید بداند دایی افتخار فوتبال آسیا است و من از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم دایی را حمایت کنند تا حق پرسپولیس را بگیرد چون او برای خودش تلاش نمی‌کند و فقط برای پرسپولیس است.

غلامپور در مورد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان نیز گفت: از بازی پرسپولیس و سپاهان گذشته، اما ما منتظر نظر کمیته داوران هستیم که آقای محسن قهرمانی چه بلایی سر آن بازی آورده است. به نظر من با آنالیز و نگاه تیزبینانه همه چیز مشخص می‌شود و ما امیدواریم کسانی که اشتباه کردند محکوم بشوند تا جوابگوی پرسپولیس باشند و راحت امتیازها را از تیم‌های مدعی نگیرند. ما باید بازی با سپاهان را فراموش کنیم و با یک تمرکز و انگیزه بالا به بازی پنج‌شنبه با فجر و بازگشت به صدر جدول فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)