پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است دربی ۷۷ بار فنی خاصی نداشته و بازیکنان بیشتر همدیگر را می‌زدند.

بهزاد غلامپور در مورد عملکرد نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس تا به اینجای فصل اظهار داشت: اگر پرسپولیس در 8 هفته فقط 3 گل دریافت کرده، حاصل زحمت تمام بازیکنان است. البته فوتبال بالا و پایین دارد اما تلاش و زحمت بچه‌ها در ثبت این رکورد تاثیرگذار بوده است.

وی در خصوص اینکه چرا تقابل پرسپولیس و استقلال کیفیت فنی لازم را نداشت، عنوان کرد: اگر تیمی در دربی شکست بخورد هوادارانش تا چند ماه ضربه شدیدی می‌خورند. به عقیده من حساسیت بیش از حد باعث شد تا دربی کیفیت لازم را نداشته باشد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس و استقلال باید بعد از دربی صبور باشند و بدانند هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم بخورد قابل جبران است. مسابقه جمعه که فقط بزن، بزن شده بود و کیفیت لازم را نداشت اما امیدوارم در دربی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد.

غلامپور در پاسخ به این سوال که «چه دلیلی باعث تا دربی به خشونت کشیده شود؟»، تاکید کرد: این سوال را باید از خود بازیکنان بپرسید اما فکر می‌کنم بازی بار فنی خاصی نداشت و بیشتر درگیری‌ها به خاطر تنش‌های زیاد مسابقه بود، هر 2 تیم می‌خواستند که تحت هر شرایطی بازنده دربی نباشند.

وی در واکنش به تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: من آمده‌ام تا تجربیاتم را به بازیکنان انتقال بدهم و به علی دایی و تیمش کمک کنم، امیدوارم بتوانم به نحوی شایسته کارم را انجام دهم و سربلند باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)