پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در واکنش به سکوت احمدرضا عابدزاده گفت: عابدزاده برای این کشور زحمت کشیده و گذشتن از او یعنی گذشتن از خیلی چیز‌ها.

بهزاد غلامپور در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع و احوال‌مان بسیار خوب است و توانستیم بازی‌های حساس را با پیروزی پشت سر بگذاریم. حالا مصمم هستیم تا راه‌آهن سورینت را هم شکست بدهیم و 3 امتیاز باارزش این بازی را به دست بیاوریم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی تهران که بازی فردای راه‌آهن و پرسپولیس در آن برگزار می‌شود، عنوان کرد: براساس تصمیم سازمان لیگ باید در ورزشگاه تختی به مصاف راه‌آهن برویم که میزبان این بازی است. ما باید برای راه‌آهن و میزبانی این تیم احترام قائل شویم و با احترام با این موضوع برخورد کنیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه تختی در عملکرد 2 تیم تاثیر منفی می‌گذارد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است نیلسون در لیگ برای این تیم بازی کند و علیرضا حقیقی در جام حذفی تاکید کرد: تصمیم‌گیری در اینگونه موارد بر عهده علی دایی است و او باید اظهارنظر کند اما طبق قانون دایی هر کسی که در تمرین خوب باشد در مسابقه هم به میدان می‌رود البته اینکه گفته می‌شود نیلسون و حقیقی در لیگ و جام حذفی بازی می‌کنند زیاد درست نیست. نیلسون فعلاً در لیگ خوب کار می‌کند و دیگر دروازه‌بانان هم زحمت می‌کشند.

غلامپور در مورد اینکه چه مسئله‌ای باعث شده پرسپولیس در 13 هفته فقط 6 گل دریافت کند، گفت: این به کار تیمی ما برمی‌گردد. وقتی صحبت از دفاع تیمی می‌شود همه بازیکنان در آن سهیم هستند. امیدوارم که گل زده ما هم بهتر شود تا آمار بهتری را خلق کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا در تمرینات پرسپولیس دروازه‌بان‌های این تیم زودتر از بقیه تمرین می‌کنند و دیرتر از سایرین به رختکن می‌روند، اظهار داشت: این پیشنهادی بود که من مطرح کردم و اتفاقاً دروازه‌بان‌ها هم از این پیشنهاد استقبال کردند. البته در تمام دنیا به این صورت است که دروازه‌بان‌ها بیشتر از دیگر بازیکنان تمرین می‌کنند. من وقتی سایت‌ها و مجلات خارجی را می‌خوانم می‌بینم که دروازه‌بان‌ها این‌طور تمرین می‌کنند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: دانیال داوری که به ایران آمده بود می‌گفت دروازه‌بان به روزی بیشتر از یک ساعت تمرین نیاز دارد، به همین خاطر ما تمرینات خود را بیشتر کردیم، چون انسان از هر چیزی می‌تواند نکته‌ای را  بیاموزد. ما نیز همین رویه را دنبال می‌کنیم و پیگیر آن هستیم.

غلامپور در پاسخ به این سوال که «چرا اخیراً در تمرینات پرسپولیس و بازی‌های این تیم با دروازه‌بان‌ها کار نمی‌کند»، گفت: متاسفانه در تمرین آخر قبل از بازی با پدیده که همسترینگ پایم کش آمد و به خاطر همین یک ماهی نمی‌توانم با تیم تمرین کنم. در این مدت دروازه‌بان‌ها باید خودشان تمرین کرده و آمادگی‌شان را حفظ کنند. البته دایی و باقری هم گهگاهی به دروازه‌بان‌ها سر می‌زنند و با آنها تمرین شوتزنی می‌کنند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضور مجدد احمدرضا عابدزاده در ایران و سکوت کاپیتان پیشین تیم ملی تصریح کرد: احمدرضا اسطوره فوتبال این مملکت است و باید همیشه در جایگاه خودش حضور داشته باشد که البته جایگاهش این نیست. عابدزاده برای این کشور و تیم‌های باشگاهی‌اش زحمت کشیده و گذشتن از او یعنی گذشتن از خیلی چیزها. قطعاً مسئولان و مردم باید از عابدزاده حمایت کنند تا در هر جایگاهی که دوست دارد در فوتبال ایران کار کند، این یکی از آرزوهای من است.

وی ادامه داد: احمدرضا همیشه برای من یک رفیق و البته رقیب بوده که برای او احترام خاصی قائلم. فوتبال ما به امثال عابدزاده نیاز دارد و مردم باید به او احترام بگذارند.

غلامپور درباره اینکه آیا در نیم‌فصل لیگ دروازه‌بانی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد عنوان کرد: تمام صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود در حد شایعه است. فعلاً تصمیمی در این خصوص گرفته نشده هرچند که هر کسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. البته باید بگویم که ما روی تک‌تک دروازه‌بان‌های خود حساب ویژه‌ای باز کردیم و آنها را با یک چشم نگاه می‌کنیم اما قانوناً فقط یک نفر می‌تواند به عنوان دروازه‌بان برای پرسپولیس به میدان برود.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم توانایی این را دارد که به عنوان قهرمانی نیم‌فصل برسد گفت: اگر خدا بخواهد و بازیکنان ما خودشان باشند این کار شدنی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)