پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم سپاهان گفت: از حالا ذهنم را آماده کرده ام که در فینال حذفی گل قهرمانی را بزنم.

محمد غلامی درباره دیدار تیمش مقابل الغرافه قطر اظهار داشت: این بازی برای ما یک مسابقه تشریفاتی بود اما برای اعاده حیثیت به میدان رفتیم و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. البته کرانچار به چند بازیکن اصلی استراحت داده بود و با این حال نشان دادیم شایسته حذف از لیگ قهرمانان آسا نبوده ایم.

وی درباره گلزنی اش عنوان کرد: موتور گلزنی من روشن شده اما اگر نیمکت نشین نمی شدم این موتور روش می ماند. دیروز لطف خدا شامل حالم شد و توانستم یکی از گل های سپاهان را به ثمر برسانم.

مهاجم سپاهان با اشاره به دیدار با پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: بازی بسیار سخیت داریم. پرسپولیس با یحیی گل محمدی متحول شده و خوب فوتبال بازی می کند. با این حال ما برای قهرمانی به تهران می آییم و نهایت تلاشمان را برای رسیدن به پیروزی به کار می بندیم. از حالا ذهنم را آماده کرده ام که در فینال حذفی گل قهرمانی را بزنم. خیلی برای گلزنی در فینال انگیزه دارم و شک ندارم این کار را می کنم.

غلامی در پاسخ به سوالی درباره مقصد آینده اش افزود: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام اما از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم. همه چیز را به آخر فصل موکول کرده ام و انشاءالله بهترین تصمیم را می گیرم.

او در پایان افزود: در زمان افشین قطبی من و رضا نوروزی فیکس تیم ملی بودیم اما متاسفانه هردوی ما مصدوم شدیم و از طرفی در سپاهان تمام آرزوهای من بر باد رفت. با این حال من مطمئنم دوباره به تیم ملی برمی گردم و فیکس می شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)