پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: یک روزی همین بازیکنان پیشکسوت می‌شوند و توقع دارند در آن سنین برایشان چنین جشن‌هایی گرفته شود و به نظرم بایستی در این جشن حضور پیدا می‌کردند.

اکبر غمخوار در حاشیه جشن پنجاه سالگی باشگاه پرسپولیس درباره کناره‌گیری صادق درودگر از مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: هیأت مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرد. باید از خود اعضای هیأت مدیره بپرسید که چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند من نمی‌دانم چه کسی مدیرعامل ملوان می‌شود. البته من در هیأت مدیره ملوان نیستم و علاقه‌ای هم به مدیرعاملی ندارم. من به فوتبال علاقمندم اما نه در حوزه مدیریتی.

وی ادامه داد: البته بحث پرسپولیس برای من فرق می‌کند چرا که من همیشه هوادار این تیم بودم و از این 50 سال تاسیس باشگاه پرسپولیس 45 سال هوادارش بوده‌ام. به همین دلیل هر خدمتی که بتوانم به پرسپولیس می‌کنم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس که شب گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: برای اولین بار بود که چنین جشنی برگزار می‌شد و زحمت زیادی برای آن صرف شده اما ای کاش مدیران و بازیکنان پرسپولیس در این جشن حضور پیدا می‌کردند البته تا جایی که من می‌دانم بقیه را هم دعوت کرده بودند اما نمی‌دانم چرا آنها نیامدند.

غمخوار در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس هیچ کدام در جشن 50 سالگی پرسپولیس حضور نداشتند و دلیل این کار را اعتراض‌شان به پرداخت نشدن مطالبات مالی‌شان ربط می‌دهند،‌ اظهار داشت: تمام این مسائل لازم و ملزوم هم هستند به طوری که هم باید مطالبات بازیکنان پرداخت شود و هم باید چنین جشن‌هایی برگزار گردد. یک روزی همین بازیکنان پیشکسوت می‌شوند و توقع دارند در آن سنین برایشان چنین جشن‌هایی گرفته شود و به نظرم بایستی در این جشن حضور پیدا می‌کردند چون پرسپولیس متعلق به شخص نیست و برای همه هوادارانش است. بازیکنان به خاطر هواداران باید در این جشن شرکت می‌کردند و این انتقاد من از آنهاست. به نظرم مسائل مادی نباید در این کار بزرگ فرهنگی تاثیر داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)