مرجع خبری پرسپولیس : جلسه كميته پيشكسوتان پرسپوليس كه امروز برگزار شد، با حاشيه‌‌هايي همراه بود.

 

جلسه كميته پيشكسوتان پرسپوليس بعدازظهر امروز از ساعت 20 در يكي از سفره‌خانه‌هاي تهران دنبال شد. در اين جلسه كه بازيكنان قديمي پرسپوليس، هواداران و ليدرهاي قديمي حضور داشتند در كنار يكديگر به صرف افطار پرداختند.

 

همچنين عابديني و همايون بهزادي به عنوان نمايندگان هيئت مؤسس براي حاضرين سخنراني كردند.

در اين جلسه چهره‌هاي همچون علي پروين، دايي، عابديني، عباس انصاري‌فرد، همايون بهزادي، جاسميان، بهروز سلطاني، معيني، عابدزاده، پژمان جمشيدي و ديگر قديمي‌هاي پرسپوليس حضور داشتند اما خبري از بازيكنان حال حاضر پرسپوليس و حبيب كاشاني نبود.

گفته مي‌شود حبيب كاشاني به دليل اينكه در برنامه‌اش امضاي فرد خاصي نداشته در اين نشست حضور پيدا نكرده است.

 

برنامه امروز ابتدا باآياتي چند از كلام‌الله مجيد آغاز شد و سپس سرود جمهوري اسلامي ايران براي حاضرين نواخته شد.

* در اين جلسه همچنين حسن غفوري‌فرد و نژاد‌فلاح نمايندگان مجلس نيز حضور داشتند.

* حسين هدايتي و فرخ‌زادي از ديگر حاضرين اين مجلس بودند.

* پيراهن صفر ايرانپاك و مهراب شاهرخي در گوشه‌ كنار سالن تشكيل جلسه نصب شده بود و بازيكنان به ديدن اين پيراهن ياد و خاطره قديم‌هاي خود را زنده مي‌كردند.

* علي پروين در مقابل در ورودي سالن جلسه ايستاده بود و پس از خوش‌آمدگويي به پيشكسوتان پرسپوليس آنها را راهي جلسه مي‌كرد. برخي از پيشكسوتان با ديدن يكديگر اشك شوق مي‌ريختند كه در نوع خود جالب بود.

* علي دايي ساعت 21 وارد اين نشست شد و پس از خوش و بش با علي پروين كه باعث شد همه عكاسان به سمت آنها يورش ببرند افطار كرد.

* دايي پس از 20 دقيقه زماني كه مي‌خواست سالن جلسه را ترك كند با يكي از عكاسان ورزشي كه عكس او را پس از درگيري‌ ليدر پرسپوليس با  او  در مقابل باشگاه گرفته بود درگيري لفظي پيدا كرد. وي از عكاس‌خواست كه از او عكس نگيرد اما با جواب نامناسبي روبه‌رو شد همين مورد باعث شد تا به شدت ناراحت شود. اما پس از دقايقي با تلاش عابديني و تعدادي از خبرنگاران اين موضوع ختم به خير شد.

* حضور هواداران قديمي پرسپوليس نيز در جلسه امروز در نوع خود بسيار جالب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)