پرسپولیس نیوز: مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور داوری اظهار داشت: مهدی تاج خودش رئیس کمیته داوران بوده و با مشکلات داوران را به خوبی درک می‌کند.

سیدرضا غیاثی در مورد طلب ۲میلیارد و نیمی ۴ هزار داور در لیگ‌های دسته یک تا رده‌های پایه اظهار داشت: آقای تاج همواره مدافع حقوق داوران بوده و هست. زمانی که ایشان رئیس کمیته داوران شدند. داوران ۴ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال طلب داشتند و من و حسین عسگری مسئولیت اجرایی در کمیته داوران داشتیم و تاج بلافاصله این پول را تهیه کرد و به داوران پرداخت.

وی افزود: اکنون هم با مسدود بودن حساب سازمان لیگ شرایط برای پرداخت پول داوران مشکل است اما مطمئنم که اگر پول باشد تاج از داوران دریغ نمی کند بخصوص داوران رده‌های پایه و لیگ های پایین‌تر، زیرا او به خوبی می‌داند که این داوران رده‌های پایه برای سفر به شهرهای دیگر جهت قضاوت از جیب‌شان هزینه می‌کنند و مثل داوران لیگ برتری نیستند که بلیت‌های سفر به شهرهای مختلف را هم فدراسیون برایشان تهیه کند.

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور داوری تصریح کرد: رئیس فدراسیون مدت‌ها خودش رئیس کمیته داوران هم بوده و به خوبی با شرایط و مشکلات داوران آشناست و هر کمکی از دستش بربیاید برای داوران انجام می‌دهد اما اکنون با توجه به هزینه‌های بالای فدراسیون فوتبال و مشکلات اقتصادی که وجود دارد در حال حاضر امکان پرداخت این پول نیست اما آقای تاج همه تلاشش را برای بهبود وضعیت داوران می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)