مرجع خبری پرسپولیس : عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: مرتضی کریمی به دلیل سه اشتباه فاحش که مهمترین آن در دربی پایتخت بود از لیست داوران بین المللی خارج شد و دیگر نمی تواند در این لیست باشد.

 

رضا غیاثی در خصوص محرومیت مادام العمر مرتضی کریمی که از سوی برخی رسانه ها مطرح شده، گفت: چه کسی این حرف را زده؟ فکر می کنید اگر می خواستیم این کار را انجام بدهیم خیلی سخت بود که یک بیانیه صادر شود؟

او از لیست بین المللی خارج شده . البته باقی ماجرا را خود شما مطبوعاتی ها ساختید. یک جمله ای آقای تاج در 90 گفت و باقی قصه را شما برای خودتان خریدید، گز کردید و دوختید. این کجای به ما ربط داشت. نه او یک چند هفته ای داوری نداشت و به زودی بر می گردد.

 

غیاثی با بیان اینکه مرتضی کریمی با خروج از لیست داوران بین المللی دیگر نمی تواند در این لیست قرار بگیرد، گفت: این دیگر مشکل ما نیست. ما قانون را اجرا کردیم. او در یکسال گذشته سه اشتباه داشته که بزرگترینش اشتباه در داربی بود. او اگر در لیست نیست، مسائل فنی دارد. عملکردش افت کرده بود و از لیست کنار رفت. اینکه سنش بالاست و مثل محسن ترکی دیگر نمی تواند الیت شود یک قانون است و کاری از دست کسی ساخته نیست. ما او را محروم نکردیم و هنوز یکی از کمک داوران لیگ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)