مرجع خبری پرسپولیس : ظاهر پرسپوليس شبيه تيم‌هاي برنده نيست و اين را مي‌شود از تمرين تيم كه به نوعي نشان دهنده اتفاقات درون آن است فهميد.

 

انگار با تيمي كه مي‌خواهد قله‌هاي بزرگتر را قرق كند، تفاوت دارد. شايد به خاطر فاصله زياد تا بازي بعدي باشد، شايد غيبت علي كريمي ليدر تيم و بقيه ملي‌پوشان باعث اين از هم گسيختگي شده

 

، شايد هم تعداد زياد نفراتي كه دور زمين مي‌دوند و بعضي‌هاي‌شان سر تمرين نيامده‌اند دليل اين شده كه تصور كنيم پرسپوليس كمي شلخته و از هم گسيخته به نظر مي‌رسد. براي حرفمان دليل داريم، اول اينكه وقتي تمرين شروع مي‌شود محمد نصرتي در تمرين نيست، درست مثل محمد نوري و مهرداد اولادي تا بحث ها داغ تر شود.

 

اين غيبت‌ها درست در روزي رخ مي‌دهد كه تيتر روزنامه‌ها حول وحوش اين بازيكنان با كلماتي نظير قهر و نافرماني و اپيدمي كمر درد تا حدودي بي‌نظمي در اداره تيمي بزرگ مثل پرسپوليس را به تصوير مي‌كشد.

 

اين اتفاق در حين تمرين هم مي‌افتد، پنج شش بازيكن اميد كه معلوم نيست موقتي آمده‌اند يا نه به تازگي اضافه شده‌اند به ساير نفرات تا در روزهايي مثل ديروز كه حدود 10 بازيكن غيبت مي‌كنند تمرين سرخ‌ها چندان خلوت و منفعل به نظر نرسد.

 

مساله بعدي جدا تمرين كردن بازيكناني از جمله معمارزاده است كه مي‌گويند مصدوم هستند اما ظاهرا بعضي‌هايشان به نيمكت‌نشيني و تصميمات حميد استيلي معترضند. اين گروه كه ظاهرا توان رويارويي با تصميمات كادر فني را ندارند ترجيح مي‌دهند فعلا فقط دور زمين بدوند و این گونه عکس العمل نشان دهند.

 

نكته سوم در شرح وظايف مربيان است، وقتي كه حميد استيلي هست، محسن عاشوري هم هست، سومديك هم آمده و بالاخره بيژن عزيزي هم چند روزي است لباس ورزشي مي‌پوشد و مثل بقيه مربيان بالاي سر تمرين‌ها است(كه ابتدا به عنوان مشاور به تيم اضافه شد اما الان نقش يك مربي را در تيم ايفا مي‌كند). كاري به توانايي‌هاي فني عزيزي نداريم اما تصور كنيد در تمريني كه 5 مربي با بازيكنان حرف مي‌زنند چقدر مي‌توان به نتيجه كار دلخوش بود؟

 

ديروز در مهمترين آيتم تمريني پرسپوليس، در يك زمين كوچك در تيم سبز و طوسي فوتبال تحت فشار بازي كردند كه 6 مربي فسفري‌پوش شامل استيلي، عاشوري، عزيزيان، عزيزي، سومديك و حتي گمالوويچ گهگداري با بازيكنان صحبت مي‌كردند تا این سوال مطرح شود كه چرا شرح وظايف اعضاي كادر فني از سوی رهبر این کادر كاملا مشخص نشده و البته در اين ميان عاشوري سعي مي‌كرد غالبا ساكت باشد يا عزيزيان دقايقي با گلرها تمرين مي‌كرد اما كاش در تمرين پرسپوليس و آيتم‌هايي كه انجام مي‌شود ديسيپلين خاصي حاكم بود تا ناظر بيروني و مخاطب تمرين حتي در روزي كه نصف تيم غيبت داشت و فاصله زيادي تا بازي بعدي و جدي شدن كار وجود داشت، پرسپوليس را همان تيمي مي‌ديد كه جز قهرماني به چيزي راضي نمي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)