پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پیگیری وضعیت بازیکنان جدید این تیم و حضور در باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز غایب بود. 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 16 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که حمید درخشان سرمربی این تیم غایب شاخص تمرین امروز بود. گفته می‌شود درخشان به دلیل حضور در باشگاه پرسپولیس و پیگیری آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم در تمرین امروز شرکت نداشت.

* به دلیل عدم حضور درخشان و حسین عبدی در ابتدای تمرین علیرضا امامی‌فر تمرین امروز را آغاز کرد. البته چهل دقیقه بعد از آغاز تمرین حسین عبدی هم به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و تمرین تیم را زیر نظر گرفت.

* ژوزه تادو مهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس امروز دومین تمرین خود را با این تیم انجام داد.

* هادی نوروزی و حمیدرضا علی عسگری که روز گذشته به دلیل مصدومیت تمرین نکرده بودند امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* محمد نوری و محمدرضا خانزاده دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس غایبان تمرین امروز بودند.

* محمد عباس‌زاده بعد از چند روز که در تمرینات شرکت نمی‌کرد امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

* میثم حسینی که هنوز وضعیتش با باشگاه پرسپولیس مشخص نیست امروز هم با لباس شخصی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و به تماشای تمرین پرداخت.

* تمرین در حالی آغاز شد که بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. دویدن بخش اول تمرین پرسپولیسی‌ها بود و سپس بازیکنان کار با توپ انجام دادند.

* مسعود مومنی مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس پس از حدود 45 دقیقه که از آغاز تمرین می‌گذشت ورزشگاه را ترک کرد.

* حدود 20 هوادار پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و از خبرنگاران درباره وضعیت نقل انتقالات این باشگاه سوال می‌پرسیدند.

* در حالیکه امروز پرسپولیسی‌ها چند بازیکن جدید جذب کردند اما به جز علی علی‌پور بازیکن دیگری از این بازیکنان جدید در تمرین حاضر نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)