هافبک تيم ملي فوتبال اسپانيا مطمئن است که تفنگداران تحت هدايت مربي فرانسوي خود بار ديگر احيا خواهند شد.

 

سسک فابرگاس در گفت‌و‌گو با سان مدعي شد که آرسن ونگر استعداد خاصي در پرورش بازيکنان جوان دارد. اين سرمربي فرانسوي عناوين زيادي را در اين فصل به همراه آرسنال کسب خواهد کرد.

فابرگاس که در آگوست 2011 آرسنال را ترک کرد، بر اين باور است که مربي 62 ساله توانايي بالا بردن اعتماد به نفس در بازيکنان جوان را دارد و اظهار داشت که پيشرفت باشگاه سابقش را دنبال مي‌کند.

اين هافبک اسپانيايي اظهار داشت: آرسن ونگر شگفت‌انگيز است و من مطمئنم که اين فصل بار ديگر اين مسئله را ثابت خواهد کرد. او هميشه بهترين استعدادهاي جوان را در اروپا پيدا مي‌کند و شجاعت بازي گرفتن و فرصت دادن به آنان را دارد.

بازيکن 25 ساله بارسلونا گفت: اين استعداد ويژه ونگر است. روش او کار کردن با يک بازيکن براي ايجاد اعتماد به نفس در آنها و تشويق آنان به بازي کردن و ايفاي بهترين نمايش است. به همين دليل مطمئن هستم که آرسنال بار ديگر در رقابت‌هايش موفق خواهد بود.

وي افزود: هر هفته بازي‌هاي اين تيم را تماشا مي‌‌کنم، زيرا آرسنال هنوز هم ارزش فراواني براي من دارد.

فابرگاس خاطرنشان کرد: اين يک مزيت براي من بود که 8 سال را در چنين باشگاهي سپري کردم. اما اکنون فصل جديدي در بارسلونا برايم باز شده است. وقتي قراردادم را با بارسا امضا کردم جالب‌ترين و مشکل‌ترين رقابت زندگي‌ام را آغاز کردم.

وي ادامه داد: مي‌دانستم که براي حضور در ترکيب اصلي بايد با بهترين بازيکنان جهان رقابت کنم، اما من رقابت‌هاي بزرگ را دوست دارم. اگر اين‌طور نبود، در آرسنال که کاپيتان بودم، در هر بازي به ميدان مي‌رفتم و به خوبي با من رفتار مي‌شد، مي‌ماندم.

فابرگاس خاطرنشان کرد: قلب بزرگ و شخصيتي قوي دارم و شجاعت رقابت براي حضور در ترکيب اصلي را دارم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)