مرجع خبری پرسپولیس : پس از آن که روز گذشته مشخص شد گل صحیح تیم پرسپولیس در مسابقه برابر نفت آبادان به اشتباه مردود اعلام شده ، امروز اعلام می شود گل سوم تیم نفت نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، در شرایطی که تیم پرسپولیس در مسابقه روز گذشته برابر صنعت نفت آبادان دو بر یک عقب بود گل تساوی را توسط علی کریمی به ثمر رساند که این گل از سوی داور مردود اعلام شد.

 

پس از بررسی فیلم بازی مشخص می شود محمد نوری مهاجم پرسپولیس هنگام زدن ضربه آزاد عقب تر از آخرین مدافع صنعت نفت حرکت می کند. با توجه به جا ماندن کارگردان تلویزیونی از جریان مسابقه ، ثانیه هایی پس از نواخته شدن ضربه آزاد در فیلم به نمایش در می آید که در این صحنه نوری با آخرین مدافع صنعت نفت در یک خط قرار دارد و احتمالا یک قدم عقب تر نیز هست. این در حالی است که این بازیکن در حال حرکت رو به جلو است و قطعا هنگام زده شدن ضربه عقب تر از شرایط قابل مشاهده نیز بوده است.

 

برای دانلود ویدئو کلیک کنید

 

اما فاجعه داوری روی گل سوم صنعت نفت تکمیل شد  و فونیکه سی در شرایط کاملا آفساید به سمت توپ برگشتی از دروازه پرسپولیس حرکت کرده و گل سوم تیمش را به ثمر رساند اما کمک داور از اعلام آفساید خودداری کرد.

 

بررسی فریم به فریم فیلم بازی نشان می دهد فونیکه از همان لحظه نواخته شدن ضربه تا رسیدن به توپ و زدن ضربه نهایی یک بدن کامل از آخرین مدافع جلوتر بوده و در آفساید قرار داشته اما کمک داور او را ندیده است.

 

دو اشتباه تاثیرگذار منجر به گل در یک مسابقه آن هم به ضرر یک تیم چیزی فراتز از فاجعه داوری لقب می گیرد. آن هم در حالی که تنها دو هفته پیش تیم شهرداری نیز یک گل آفساید برابر پرسپولیس به ثمر رساند و با این گل توانست یک امتیاز کسب کرده و سه امتیاز را از تیم پرسپولیس سلب کند.

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود ویدئو گل آفساید فونیکه سی کلیک کنید

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)