مرجع خبری پرسپولیس : مدير برنامه‌هاي علي كريمي گفت: پيشنهاد مكتوب پرسپوليس كه امروز به دست من رسيد 40 درصد پائين‌تر از قول شفاهي نمايندگان باشگاه است

محمود رضا فاضلي در خصوص آخرين وضعيت علي كريمي اظهار داشت: برخلاف بعضي از حرف‌ها به هيچ عنوان تا به امروز از طرف كريمي و رحمتي به باشگاه پرسپوليس پيشنهادي نشده است و ما همه چيز را به خود باشگاه واگذار كرديم.
وي اضافه كرد: پس از اينكه با مدير روابط‌ عمومي باشگاه پرسپوليس صحبت كردم به صورت شفاهي ايشان رقمي را به ما اعلام كرد. پس از اين موضوع من در مصاحبه‌هايم اعلام كردم منتظر مكتوب ‌كردن اين پيشنهاد هستم. پيشنهاد مكتوب باشگاه پرسپوليس امروز به دست من رسيد اما نكته جالب اين است كه 40 درصد زير قول شفاهي آنها بود كه با مدير روابط‌ عمومي باشگاه انجام داده‌اند.

فاضلي ادامه داد: براي من جايي شگفتي دارد كه چرا اين اتفاق افتاده است. من فقط مي‌خواهم بگويم كه اگر قصد دارند كريمی به پرسپوليس نيايد شفاف اين مسئله را به اطلاع مردم برسانند و سعي نكنند هواداران را گمراه كنند. هواداران بدانند كريمي در سال گذشته با ماهي 6 ميليون تومان براي پرسپوليس بازي كرد و مبلغي تقريبا ناچيز نيز براي رضايت‌نامه‌اش دادند كه فكر مي‌كنم پول يك بازيكن متوسط در ليگ ايران باشد.

وي خاطرنشان كرد:

در مطبوعات رقم‌هايي را مي‌خوانم كه واقعا تعجب‌ مي‌كنم. ما به هيچ عنوان پيشنهاد 600 يا 700 ميليوني و حتي 550 ميليوني به باشگاه نداده‌ايم و حتي از باشگاه اين پيشنهاد را به ما ندادند. فقط به صورت شفاهي مسئول روابط‌ عمومي باشگاه مبلغي را به من پيشنهاد كرد كه من فقط خواستم نحوه پرداخت آن به صورت مكتوب توضيح داده شود كه ناگهان اين قرارداد دچار تغييراتي شد.
فاضلي يادآور شد: بايد بدانيم كريمي هيچ وقت بيرون از فوتبال نمي‌ماند. علي اولويت اولش پرسپوليس است و اگر با اين تيم به توافق نرسد امكان حضورش در خارج از كشور وجود دارد. البته باشگاه استيل‌آذين نيز پيشنهادي به وي داده كه بسيار خوب است. كريمي گفته باشگاه پرسپوليس بايد اعلام كند نيازي به من ندارد. در اين صورت استيل‌آذين به صورت رسمي‌تر با كريمي وارد مذاكره مي‌شود.
فاضلي در خصوص مهدي رحمتي گفت: مسئولان باشگاه پرسپوليس حتي پس از عقد قرارداد رحمتي با سپاهان با من تماس گرفتند و تصور كردند سپاهان با مبلغ بيشتري اين بازيكن را جذب كرده اما به آنها گفتم رحمتي با همان مبلغي كه باشگاه پرسپوليس به صورت شفاهي با من به توافق رسيده بود به سپاهان پيوست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)