انصاری فرد خودش نخواست کریمی تمدید کند

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر برنامه های علی کریمی به دنبال تهدید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر شکایت کردن از وی و کشاندنش به دادگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از مهر، محمودرضا فاصلی ضمن اشاره به آخرین رایزنی هایی که برای حفظ علی کریمی در پرسپولیس صورت گرفت، گفت: آخرین تلاش ها برای نگه داشتن علی کریمی در پرسپولیس دوشنبه شب با حضور مسئولان بلند پایه پرسپولیس و حضور فیزیکی آقای نژاد فلاح صورت گرفت اما درست زمانی که کریمی برای رفتن به هیئت فوتبال و ثبت قراردادش آماده می شد آقای انصاریفرد اعلام کرد فهرست بازیکنان این تیم برای لیگ نهم پرشده است.

فاضلی ادامه داد: این اظهار نظر باعث تعجب خود آقای نژاد فلاح هم شد و ایشان متوجه شدند که اتفاقات پشت پرده در مورد علی کریمی از کجا نشات می گیرد. در واقع آقای انصاریفرد مسئولان باشگاه را هم بعد از علی کریمی دور زد و صادقانه برخورد نکرد.

وی ادامه داد: متاسفانه علی رغم آنکه مدیرعامل پرسپولیس بارها در رسانه و در نزد افکار عمومی اعلام کرده بود تا ساعت 24 روز پایان مهلت نقل و انتقالات با گل و شیرینی در انتظار کریمی خواهد بود تمام سهیمه لیست مجاز را پرکرده بود و عملا مجدد سد راه حضور این بازیکن در پرسپولیس شد و تلاش ها برای پیدا کردن یک جای خالی هم ثمری نداشت.

فاضلی در پاسخ به این صحبت انصاریفرد که قرارداد کریمی را به قرارداد ترکمانچای تشبیه کرده بود گفت: متاسفانه آقای انصاریفرد که بی محابا دیگران را متهم می کند و علت عدم حضور کریمی را به مسائل مالی و ترکمانچای و درخواست 30 میلیون تومانی مدیربرنامه های او گره می زند، اصلا می داند قرارداد ترکمانچای چه هست و چه مواردی در آن مطرح شده است؟ در این قرارداد که 181 سال پیش منعقد شده است یک طرف ایران و یک طرف یک بیگانه وجود داشته است. با این شرایط یعنی بنده و علی کریمی بیگانه هستیم؟

وی افزود: آقای انصاریفرد برخلاف تمام مصاحبه هایی که با رسانه های ایرانی انجام دادند از همان ابتدا هم نمی خواستند که کریمی در پرسپولیس بماند و با هر روشی به دنبال دفع این بازیکن از پرسپولیس بود.

مدیربرنامه های علی کریمی ادامه داد: خوشبختانه در آخرین رفتار دست ایشان رو شد و در مقابل عضو هیئت مدیره پرسپولیس که کریمی به ایشان گفته بود آمادگی کامل برای حضور در پرسپولیس را دارد، با مخالفت سرسخت و مانع اصلی برخورد نمود.

وی سپس به اتهاماتی که مدیرعامل پرسپولیس به وی وارد کرده است گفت: بنده بیش از 13 سال در فوتبال ایران و جهان فعالیت دارم و کارنامه ام مشخص است و هم علاقمندان به فوتبال می دانند و هم مسئولان و رسانه های ایران. افتخار می کنم که بازیکنان زیادی را از فوتبال ایران به باشگاههای خارجی منتقل کرده ام و با باشگاههای بزرگی چون بایرن مونیخ همکاری دارم. متاسفم مدیرعامل پرسپولیس حرف ها و اتهامات بی اساسی را مطرح کرد که بنده ناچار به پاسخگویی شدم.

وی ادامه داد: من می خواهم از ایشان سوال کنم بنده دلارهای ملت شریف ایران را هدر داده ام یا شما که در دوران مدیرت قبلی تان در پرسپولیس میلیونها تومان بدهی روی دست این باشگاه گذاشتید؟ همه می دانند که من در این 13 سال بازیکنانی چون مهدوی کیا ، نکونام ، شجاعی ، تیموریان و … را به باشگاههای خارج منتقل کرده ام و با مشاوره ای که به این بازیکنان داده ام باعث شده ام 20 میلیارد تومان سرمایه آنها در میهن عزیزم ایران تبدیل به اشتغال زایی برای جوانان شود. حالا من دلارهای ملت شریف را هدر داده ام تا آقای انصاریفرد که برخی بازیکنان ارزان قیمت خارجی را می آوردند و چند برابر عف بین المللی به آنها پول می دهد. من این دلارها را هدر می دهم یا آقای انصاریفرد که مربی خارجی را به پرسپولیس آورده اند و برخلاف عرف معمول با او قرارداد دوساله بسته است و دستمزدش هم چند برابر حد معمول است؟

محمودرضا فاضلی ادامه داد: بنده سال گذشته علی کریمی را بدون کمترین توقعی از قطر به پرسپولیس آوردم و به گواه اکثر کارشناسان او بهترین و موثرترین بازیکن پرسپولیس بود. شاید به همین خاطر است که حالا به بنده اتهام می زنند.

فاضلی در مورد دریافت 30 هزار دلار برای خودش گفت: ایشان در اعلام مبلغ درخواستی بنده هم مثل بقیه موارد اطلاعات اشتباه داده اند. اگر هم بنده درخواست دریافت 25 میلیون تومان و نه 30 میلیون تومان را داشته ام، براساس قانون اسلامی است چرا که طبق این قانون شما می توانید به عنوان حق الزحمه 5 تا 10 درصد درخواست کنید. ضمن اینکه طبق قانون مدیربرنامه ها هم که در قوانین فیفا موجود است سهم بنده 10 درصد می شود ولی لازم می دانم به تمام هواداران و دوستداران پرسپولیس این را اعلام کنم که این مبلغ برای طلبکاریهای اینجانب از باشگاه پرسپولیس بسیار ناچیز است. آوردن بایرن مونیخ به ایران برای من افتخار بود اما همین آقایان می دانند که بنده از هزینه شخصی پول ویزای کاروان بایرن را دادم و هنوز هم دریافت نکرده ام.

وی ادامه داد: من درحالی که مدیربرنامه های دو بازیکن پرسپولیس نبوده ام هزینه های درمانشان را در آلمان پرداخت کرده ام. هزینه های زیادی را از جیب شخصی ام برای پرسپولیس انجام داده ام . با این کارنامه آیا بنده دلارهای ملت شریف ایران را هدر می دهم؟

وی ادامه داد: من از قول ملت شریف ایران و هواداران ایران صحبت نمی کنم اما به دوستداران و هواداران پرسپولیس اطمینان می دهم که کریمی پرسپولیس را به پول نفروخت و بعدها ثابت خواهد شد که کریمی پرسپولیس را به پول فروخت یا آقایان با قربانی کردن کریمی به فکر مقاصد شخصی و کینه توزی خودشان بودند.

فاضلی خطاب به انصاریفرد ادامه داد: ایشان اگر می خواهند ببینند که بنده دلارهای ملت شریف ایران را هدر داده ام یا خودشان بهتر است بروند به دوران مدیریت قبلی شان نگاهی بیندازند و ببینند چه کسی دلارها را حیف و میل کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)