مرجع خبری پرسپولیس : مدیربرنامه های علی کریمی از آغاز فاز جدید مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس ابراز بی اطلاعی کرد !

داستان پیوستن کریمی به پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر، انگار نمی‌خواهد به آخر برسد. با اینکه گفته می‌شود که مشکلی برای ثبت قرارداد کریمی با پرسپولیس نیست و تنها بحث باقی مانده بر سر چگونگی پرداخت مبلغ توافق شده است، دیروز علی کریمی با عدم مراجعه به باشگاه پرسپولیس و در انتظار گذاشتن مدیرعامل این باشگاه، داستان تمدید قراردادش را وارد فاز جدیدی کرد. طبق شنیده‌ها، کار کریمی با پرسپولیس تمام شده به نظر می‌رسید و قرار بود این بازیکن در ازای مبلغ 400 میلیون تومان برای یک سال قراردادش را با  پرسپولیس تمدید کند اما عدم حضور کریمی در باشگاه کمی این مسئله را پیچیده کرد و به ابهامات افزود.

عباس انصاریفر در مصاحبه‌ای عنوان کرد که آخرین فرصت برای بستن قرارداد با کریمی، روز شنبه است و منتظر است که رقم پیشنهادی مدیر برنامه های کریمی را دریافت کند و این در حالی است که فاضلی مدیر برنامه های کریمی عنوان می کند از روند مذاکرات خبر جدیدی ندارد و مذاکرات در فاز قبلی متوقف مانده است و وارد مرحله جدیدی نشده است.در عين حال ابوالفضل جلالي ايراني مقيم امارات و مدير اين بازيكن نيز مي گويد هيچ اطلاعي در اين باره ندارد. او كه به ايران آمده و دوباره به امارات بازخواهد گشت  در اينباره كوچكترين اظهار نظري نمي كند.

 پرسپولیس فردا اولین تمرینش را با سرمربی جدید انجام خواهد داد و هنوز تکلیف حضور مهم‌ترین ستاره این تیم، روشن نشده است.انصاري فرد در اين باره گفته است كه پرسپوليس در انتظار نامه مديربرنامه هاي كريمي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)