افشاگری مدیر برنامه های علی کریمی

مرجع خبری پرسپولیس :  مدیربرنامه های علی کریمی با انتشار نامه عباس انصاری فرد در خصوص تمدید قرارداد علی کریمی به شایعات بی اساس در این خصوص پایان داد.

محمودرضا فاضلي با انتشار نامه ارسالي عباس انصاري‌فرد به وي درباره تمديد قرارداد علي كريمي به ابهامات توافق طرفين پايان داد.

محمود رضا فاضلي ، در اين‌باره اظهار كرد: در حاشيه انتشار اين‌ نامه خطاب به مديرعامل باشگاه پرسپوليس مي‌گويم كه اگر اختلاف نظري درباره توافق علي كريمي با باشگاه پرسپوليس بوده است، چرا زودتر از اينها صحبتي از اين مساله نشده و اكنون اعلام مي‌كنند كه تا ساعت 12امشب (دیشب) منتظر او مي‌مانيم!

وي افزود: همچنين طبق قانون و حتي پيشنهاد باشگاه در نامه ارسالي، مبلغ 30درصد از كل قرارداد به عنوان پيش‌قرارداد پرداخت مي‌شود و مبلغ ذكر شده از قول مديريت باشگاه براي پرداخت به كريمي خلاف قانون و عرف نيست.

فاضلي با تكذيب بندي از قرارداد كريمي مبني بر داشتن اختيار جدايي‌اش از پرسپوليس در هر مقطع زماني طول فصل، گفت: مگر فدراسيون فوتبال ايران قانون ندارد؟ مگر مسوولان باشگاه نسبت به قوانين بين‌المللي فوتبال آگاهي لازم را ندارند؟ چرا كه در قرارداد قيد شده است كه طبق قانون و زمان نقل و انتقالات كه همه بازيكنان مي‌توانند در آن مقطع به تيم ديگري بپيوندند، علي كريمي هم بتواند چنين اختياري داشته باشد.

وي تاكيد كرد: علي كريمي در حال حاضر بازيكن آزاد است و در هر مقطع زماني حتي پس از گذشت دو سه هفته از شروع مسابقات ليگ مي‌تواند به هر تيمي كه جاي خالي داشته باشد، بپيوندد و اينكه آقايان تنها ساعات پاياني امشب را آخرين فرصت پيوستن كريمي به پرسپوليس مي‌دانند، خود نوعي بيان اشتباه قانون به مردم است. ضمن اين كه شنيده‌ام مديرعامل باشگاه در جريان تمرينات پرسپوليس به هواداران به نقل از بنده گفته است كه كريمي خواهان دريافت تمام مبلغ قراردادش است كه چنين نيست و مي‌خواهم به مردم و هواداران پرسپوليس بگويم كه اين نامه به صورت رسمي حاوي پيشنهاداتي بوده كه مسوولان باشگاه خود آن را به ما اعلام كردند و اكنون خلاف آن رفتار كرده و نظر مي‌دهند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ايسنا، متن نامه‌ي عباس انصاري‌فرد به مدير برنامه‌هاي كريمي به شماره 88/1- 774 مورخ 23/4/88 به شرح زير است:

بسمه تعالي

برادر ارجمند جناب آقاي فاضلي مدير برنامه‌هاي محترم جناب آقاي علي كريمي

با سلام

طبق مذاكرات شفاهي با حضرتعالي پيشنهاد باشگاه براي جذب و عقد قرارداد با آقاي علي كريمي به شرح زير است:

1- مبلغ كل قرارداد 00/000/000/3 ريال مي‌باشد كه طبق روال و عرف در طول فصل در چند مرحله پرداخت مي‌گردد.

2- 30درصد از كل قرارداد در زمان امضاي آن و ثبت در هيات فوتبال استان تهران پرداخت مي‌گردد.

ضمنا با توجه به اردوي تيم در خارج از كشور نتيجه را به باشگاه اعلام فرماييد.

3- ساير موارد در حضور آقاي علي كريمي نهايي و مشخص مي‌گردد.

ضمنا كسري مبلغ مورد درخواست آقاي كريمي در طول فصل با توجه به فعاليت‌هاي اقتصادي در باشگاه و از طرق مختلف جبران خواهد گرديد.

عباس انصاري‌فرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)