درگیری اخیر مازیار ناظمی و علی دایی به قیمت جدایی رئیس کنونی مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از این وزارتخانه تمام خواهد شد.

به گزارش پیام نو، انتشار فایل صوتی درگیری علی پروین و علی دایی در  رسانه ها چندی پیش دعوای عجیبی را بین سرمربی پرسپولیس و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به راه انداخت. دعوایی که چند روزی مورد پوشش رسانه‌ها قرار گرفت و نهایتا با چند مصاحبه انتقادی طرفین علیه یکدیگر به فراموشی سپرده شد.

علی دایی که از رفتار وزارت ورزش در انشار متن فایل صوتی درگیری اش با علی پروین در یکی از روزنامه ها به شدت ناراحت بود، کار را در مرحله مصاحبه علیه مازیار ناظمی و خادم رها نکرد و همچنان پیگیر حقوق خود شد. او که رابطه بسیار خوبی با حسن روحانی دارد در چند تماس تلفنی با رئیس جمهور پیگیر مساله شده و خواهان برخورد فوری با خاطیان شده بود. دایی حتی در گفت و گویی انتقادی خطاب به حسن روحانی گفته بود که «از اتاق معاون وزیر فایل صوتی منتشر می‌کنند، پس وای به حال این ورزش.»

اما بازهم این پایان کار نبود و حالا پیگیری های متوالی علی دایی با حسن روحانی به نتیجه رسیده. نتیجه ای که به قیمت کنار رفتن مازیار ناظمی از جایگاه کنونی اش تمام شده و او به زودی عطای کار در وزارت ورزش و جوانان را به لقایش خواهد بخشید.

نکته جالب اینکه، رایزنی‌ها برای عدم تحقق این دستور حسن روحانی وجود دارد اما شنیده ها حاکی از آن است که جدایی مازیار ناظمی از وزارت ورزش قطعی شده و او به زودی و طی یک هفته آینده صندلی مدیرکلی اش را در این وزارت خانه رها خواهد کرد. البته طبق آنچه که خبرنگار پیام نو کسب اطلاع کرد، قرار است ناظمی به سازمان میراث فرهنگی نقل مکان کرده و در آنجا با مسعود سلطانی فر که اتفاقا روزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هم بود، همکار شود.

اینکه در آینده چه بر مازیار ناظمی خواهد گذشت هنوز مشخص نیست. اما این چهره رسانه ای در چند ماه اخیر نقش پر رنگی در شفاف سازی قرارداد فوتبالیست ها داشت و اقدامش با اقبال عمومی و برخورد مثبت اغلب رسانه ها همراه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)