پرسپولیس نیوز : مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت که برای حضور پیشکسوت استقلال در ورزشگاه هماهنگی انجام نشده بود.

 

 سعید فتاحی در پایان دیدار استقلال – تراکتورسازی در مورد اجازه ندادن به سیرویس دین‌محمدی از سوی نیروی انتظامی برای حضور در مراسم تجلیل تدارک دیده شده از سوی باشگاه استقلال برای این پیشکسوت و قهر وی، گفت: دین‌محمدی از سوی افرادی دعوت شده بود و باید با مسئولان نیروی انتظامی و یگان ویژه هماهنگی لازم انجام می‌شد، حتی خود من برای ورود به ورزشگاه ID کارت نشان دادم و جالب این که یکی از دوستان خبرنگار شما هم دید که ماموران نیروی انتظامی مرا هنگام ورود به ورزشگاه بازرسی کردند، به عقیده من این کار آنها هیچ ایرادی ندارد، چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. ضمن اینکه به من هم برنخورد.

وی افزود: دین محمدی را مسئولان فرهنگی باشگاه استقلال و روابط عمومی سازمان لیگ دعوت کرده بودند که آنها در این زمینه هماهنگی لازم را با نیروی انتظامی نداشتند.

 

فتاحی درباره این که علی‌اکبر طاهری اعلام کرده است سهم باشگاه پرسپولیس از بلیت فروشی فقط ۹ میلیون بوده است، یادآور شد: فکر نمی‌کنم این رقم عنوان شده درست باشد، ما فردا در این مورد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و سهم باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر در بلیت‌ فروشی اعلام خواهیم کرد.

 

او درباره اختصاص دادن هزینه‌های بلیط فروشی به تیم‌ها تصریح کرد: یک سال است که به باشگاه‌ها گفته‌ایم جلو بیایند و برای این قضیه جلساتی را برگزار کنیم. آقای طاهری در جریان جلسات متعددی که در این رابطه برگزار شده، هست. سامانه‌ای که بلیت فروشی می‌کند قرار شده از ۳۵ درصد خود مقداری را کم کند تا مستقیماً با تیم ها در ارتباط باشد. ما نمی‌توانیم به عقب برگردیم و بلیت الکترونیکی را جمع کنیم زیرا فرهنگ آن بین مردم جا افتاده است. من نمی‌دانم مبلغ که آقای طاهری بیان کردند از کجا آمده اما چیزی که مشخص است این که مقدار هزینه‌ها و تعداد تماشاگران در سامانه سازمان لیگ نیز ثبت شده و سازمان لیگ فردا این اطلاعات را رسانه‌ای خواهد کرد.

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا محل برگزاری دیدار سایپا و استقلال تهران در هفته چهارم مشخص شده است، یا نه؟ گفت: در این مورد شورای تامین تصمیم‌گیرنده است. شورای تامین اعلام کرده استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند در تهران بازی‌های خود را در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه‌های آزادی و تختی برگزار کنند. حالا باشگاه سایپا اگر ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از استقلال مد نظر قرار داده باید درخواست خود را به شورای تامین ارائه دهد، هرچند بعید می‌دانم آنها اجازه دهند.

وی در مورد سیگار کشیدن تماشاگران در ورزشگاه آزادی نیز خاطر نشان کرد: در این مورد تمهیداتی اندیشیده‌ایم که به زودی آنها را اعلام خواهیم کرد، ضمن اینکه تماشاگران ما خودشان باید این مسئله را رعایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)