پرسپولیس نیوز: مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد ۸۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی ۸۶ بلیت‌فروشی خواهد شد.

سعید فتاحی در پایان نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی، درباره حضور اینفانتینو در دربی۸۶ اظهار داشت: رئیس فیفا به ایران می‌آید و صد درصد این موضوع روی میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا تأثیر خواهد داشت. خواهش من از هواداران این است که فرهنگ بالای خود را نشان دهند و اگر کسی هم ترقه‌ پرتاب کرد یا هر اقدام دیگری انجام داد، جلوی او را بگیرند. جلسه هماهنگی بازی هم روز چهارشنبه در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو تیم هم خوب نتیجه گرفته‌اند،‌ به نظرم ورزشگاه پُر خواهد شد. از هواداران خواهش می‌کنم زود به ورزشگاه بیایند و تهیه بلیت را به ساعت‌های پایانی نیندازند. از همین الآن هم به نیروی انتظامی خسته نباشید می‌گویم که در تمام جلسات هماهنگی حضور داشته و از هواداران هم می‌خواهم به نیروهای انتظامی و سازمان لیگ در برگزاری این مسابقه کمک کنند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره نحوه بلیت‌ فروشی دربی روز پنجشنبه هفته جاری تصریح کرد: دو سال است که ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروخته می‌شود. در این بازی هم نزدیک به ۶۰ هزار بلیت تهیه شده که فروختن آن بر عهده باشگاه استقلال است که خود این باشگاه در اطلاعیه نحوه آن را اعلام خواهد کرد. از این ۶۰ هزار بلیت، ۳۰ هزار بلیت در ورزشگاه فروخته می‌شود و ۳۰ هزار بلیت هم در اختیار اسپانسر باشگاه استقلال قرار گرفته است که از چهارشنبه هواداران می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند. ورزشگاه آزادی حدود ۷۶ هزار صندلی دارد.

فتاحی درباره اینکه چرا جشن قهرمانی پرسپولیس در این بازی برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: گفته بودم در صورتی که قهرمانی پرسپولیس روی کاغذ مسجل شود، در این بازی جشن قهرمانی گرفته خواهد شد. سال گذشته هم پرسپولیس زمانی که قهرمانی‌اش قطعی شد، جشن گرفت. اگر قهرمانی پرسپولیس در دربی مسجل شود،‌ در دیدار بعدی مقابل سایپا یا هر تیم دیگری جشن قهرمانی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال درباره کارت زرد سید حسین حسینی و اینکه آیا احتمال دارد این کارت بخشیده شود، گفت: اصلاً این حرف مطرح کردن ندارد، استقلال هم نباید به این موضوع اعتراض کند. این بازیکن کارت زرد گرفته و محروم است. فوتبال حرفه‌ای است و چنین صحبت‌هایی درست نیست.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی اندیشیده شده که اتفاقات دیدار رفت دو تیم تکرار نشود، یادآور شد:در بازی نیم‌فصل اول اولین تجربه بلیت فروشی خود باشگاه‌ها بود،‌ اما در این بازی استقلال تجربه این کار را کسب کرده و تمهیدات لازم پیش‌بینی شده تا دیگر اتفاقات گذشته تکرار نشود.

فتاحی در مورد دعوت از اسطوره‌های فوتبال کشور برای برگزاری دیدار نمادین با اینفانتینو گفت: صددرصد فدراسیون این کارها را انجام داده و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده است. اینفانتینو خودش درخواست کرده که یک بازی دوستانه در ایران برگزار کند و به همین دلیل از بازیکنان بزرگ ملی برای این بازی دعوت به عمل آمده که در کمپ تیم ملی بازی دوستانه را برگزار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)