مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه استقلال گفت: براي بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس متاسفم كه به جاي عذرخواهي، مي‌خواهد به مردم القا كند كه ما متوجه نيستيم.

علي فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت استقلال، مشكلات مالي و اتفاقات حاشيه‌اي اخير اين تيم بعد از بازي با داماش صحبت‌هاي زير را مطرح كرد.

كسالت‌تان برطرف شد؟
هنوز كسالت دارم و خسته‌ام و خستگي از تنم بيرون نيامده است.

اولين پيروزي استقلال هم خستگي را از تن‌تان خارج نكرد؟
اين برد براي هواداران بود و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

قبول داريد استقلال بايد بهتر از اين بازي كند؟
در اين بازي دست مظلومي بسته بود و حتي براي تعويض مجبور بود به بازيكنان اميد رو بياورد. از طرفي چون تيم از اصفهان با اتوبوس به تهران برگشته بود، بچه‌ها خسته بودند. داماش را هم نبايد دست كم گرفت. آنها تيمي بسيار خوب با كادر فني خوب و مديريت فني بزرگي هستند. به هر حال اوايل ليگ مهم اين است كه ببري و امتيازات را جمع كني.

با اين همه سر و صدايي كه براي جذب رحمتي داشتيد، او توانست شما را روسفيد كند؟
رحمتي خيلي جاها به كار ما مي‌آيد. او بهترين گلر آسيا است.

از پول چه خبر؟
هنوز خبري نيست.

اگر پول نرسد واقعا از استقلال مي‌رويد؟
شك داريد به اين مسئله؟ چاره‌اي جز اين ندارم.

چه طور مي‌شود باور كرد براي تيمي كه زحمت كشيديد، از آن دست بكشيد؟
درست است براي تيم زحمت كشيده‌ام اما با چه رويي به بازيكنان نگاه كنم؟ تاسف مي‌خورم براي بعضي از روزنامه‌ها به خصوص براي آنها كه نوشته بودند من “لم ” دادم و فقط گله مي‌كنم. آقاي عزيز! تا به حال يك ميليارد و 700 ميليون تومان پول به بازيكنان دادم. مگر اضافه‌خواهي كردم؟ انصاف داشته باشيد.

اين مدت مصاحبه‌هاي زيادي انجام داديد، چه طور مي‌شود هيچ يك از مسئولان ورزشي حاضر نيستند براي پرسپوليس و استقلال كاري انجام دهند؟
خدا مي‌داند كه شب‌ها خواب ندارم. امروز بعد از سحر نتوانستم بخوابم. در حالي كه به شدت به خواب نياز دارم در استرس و اضطرابم. 4 روز است به باشگاه نرفتم. چون به بچه‌ها قول دادم آن‌وقت مي‌گويند چرا شكوه مي‌كنم.

متولي باشگاه استقلال وزارت ورزش است يا سازمان خصوصي‌سازي؟
وزير تازه سر كار آمده و براي حل و فصل امور زمان مي‌خواهد. هم او حق دارد، هم ما. بالاخره بايد يكي را به عنوان علي‌الحساب به ما معرفي كنند. نمي‌دانم شايد مشكل‌شان با ماست و دوستمان ندارند. سازمان خصوصي سازي كه در بدترين شرايط مي‌گفت بايد تيم فروخته شود ولي اكنون چيزي نمي‌گويد. روشي كه در پيش گرفته‌اند درست نيست.

رئيس جمهور صراحتا بارها گفته كه بايد به پرسپوليس و استقلال كمك شود. آقاي احمدي‌نژاد خودش هزار مسئله و گرفتاري دارد و نمي‌تواند هر روز درباره استقلال و پرسپوليس صحبت كند.
ناديده گرفتن شرايط استقلال و پرسپوليس كم لطفي است. تيم خوبي بسته‌ايم ولي انگار براي مسئولان مهم نيست. مقابل داماش 80 هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند. آيا اين شادي و نشاط اهميتي ندارد؟ هواداران جواب زحمت‌هايم را با قدرداني‌هايشان دادند چون مي‌دانند مجموعه باشگاه استقلال چه زحمتي كشيده است.

 

بگذريم. امروز در مصاحبه‌اي گفته‌ايد اگر سپاهان خسرو حيدري را به سپاهان ندهد، قرارداد سال گذشته او را روي سايت باشگاه مي‌گذاريد؟
متاسفم كه بعضي‌ها فقط با عناد مي‌نويسند و با اين مصاحبه‌ها مي‌خواهند باشگاه سپاهان را عصباني كنند. اين مصاحبه را تكذيب مي‌كنم. به هيچ وجه چنين صحبتي نكردم. متاسفانه بعضي آقايان شيطنت مي‌كنند و حتما اين مورد را به صورت حقوقي پيگيري مي‌كنم. چاپ اين مصاحبه از انسانيت به دور است. چند روز قبل با شما صحبت كردم و گفتم نمي‌خواهيم قرارداد خسرو حيدري را روي سايت باشگاه بگذاريم. اتفاقا بايد بگويم مذاكراتمان با باشگاه سپاهان خوب پيش رفته است و سر يك مبلغي با هم به توافق رسيده‌ايم.

جا دارد از تلاش‌هاي ساكت تشكر كنم. درست است در اين مدت سر خسرو حيدري با هم چالش‌هايي داشتيم اما دليل نمي‌شود توانايي‌هاي اين مدير را ناديده بگيرم. اميدوارم فدراسيون فوتبال اكنون كه ساكت از مديريت سپاهان استعفا كرده از نظرات او استفاده كند. به رحيمي هم به عنوان مديرعامل جديد اين باشگاه تبريك مي‌گويم و اميدوارم در كارش موفق باشد. باز هم تاكيد مي‌كنم كه مشكل خسرو حيدري حل شده است.

 

روز گذشته در سايت‌هاي مختلف عكسي از هواداران استقلال منتشر شده بود كه پارچه‌ نوشته‌‌اي در حمايت از فرهاد مجيدي در آن درج شده بود. استفاده از شعار انقلابي در اين پارچه نوشته سبب شده خيلي‌ها به كميته فرهنگي باشگاه استقلال ايراد بگيرند.

سايت‌هايي كه انصاف را رعايت نكردند ديدارشان را به قيامت واگذار مي‌كنم. وقتي جمعيت 80-90 هزار نفره به ورزشگاه مي‌آيد آيا باشگاه استقلال مي‌تواند همه آنها را بگردد؟ باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادي چه اختياري دارد؟ مگر استاديوم در اختيار ماست؟ اين اتفاقي كه افتاده 5 دقيقه هم طول نكشيده و بچه‌هاي ما سريعا اين پارچه نوشته را جمع كردند. انسان بايد واقع‌بينانه‌تر به قضايا نگاه كند. متاسفانه اين عكاس اين صحنه را ديده و سريع عكس گرفته و بقيه هم آن را به حساب باشگاه استقلال گذاشتند. طبيعي است چنين چيزي مورد تائيد ما نيست اما بعضي‌ها براي خراب كردن استقلال و پرسپوليس از هيچ تلاشي فروگذار نيستند. ما حاضريم براي نظام جانمان را بدهيم. بعضي افراد را هم به خدا واگذار مي‌كنيم.

 

اين روزها بحث‌هايي درباره تبليغات پشت پيراهن استقلال است و از اينكه نظري جويباري معاون باشگاه اين تبليغات را به عهده گرفته،‌ خرده گرفتند؟
اينكه نظري جويباري شركت دارد و لطف مي‌كند به استقلال تبليغات مي‌دهد، چه اشكالي دارد؟ من دست او را مي‌بوسم. اگر كساني كه چنين ايرادي گرفته‌اند مرد هستند بيايند و براي استقلال اسپانسر بياورند. مگر نظري جويباري مجاني اين كار را كرده است؟ كساني كه چنين ايرادي گرفته‌اند دين ندارند و اذيت مي‌كنند.

همان كسي كه چنين بحثي را مطرح كرده اگر مرد است اسپانسر بياورد. من حاضرم 10 درصد زير قيمت پولي كه نظري جويباري مي‌دهد اين اسپانسر را قبول كنم. به نظر شما اگر استقلال بدون اسپانسر به زمين برود، خوب است؟

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در مصاحبه‌اي اعلام كرده مايلي‌كهن در مورد اتفاقات رخ داده در يكي از فينال‌هاي جام حذفي اسمي از تيمي نياورده و باشگاه استقلال به خودش گرفته است.
به اين آقاي حقوقي بگوييد مردم هيچي نمي‌فهمند! درست است آقاي مايلي كهن اسم نياورده اما حتما يك تيمي اين كار را انجام داده پس اسمش را بياورد. آقاي حقوقي خودتي! من متاسفم براي بخش حقوقي باشگاه پرسپوليس به جاي اينكه بابت تهمت زده شده عذرخواهي كند، مي‌خواهد به مردم القا كند كه ما متوجه نيستيم. برادر من، مردم همه چيز را خوب مي‌فهمند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)