خبرگزاری پرسپولیس : در برنامه شب گذشته بحث مسابقه 9 نفره پرسپولیس در فصل 78-79 با استقلال مطرح شد و اینکه توصیه شده استقلال به پرسپولیس گل نزند.

امیرعابدینی مدیر عامل سابق سرخپوشان تهرانی درباره اظهارات فتح الله زاده مبنی بر اینکه در مصاحبه ای گفته بازی می توانست شش بر صفر به سود استقلال تمام شود، گفت: دربازی رفت فصل 78-879 موقعی که ما 9 نفره شدیم همه یادشان هست که آن زمان پایان رافت می توانست با فرصتی که داشت تیم ما را در دقیقه 88 به پیروزی برساند.

وی در ادامه افزود:  استقلال اگر می خواست مساوی کند با 4 مهاجم به سمت دروازه ما حمله نمی کرد. فرهاد مجیدی ، احمد مومن زاده و داداش زاده به خط حمله استقلال فشار می آوردند که به خط حمله استقلال نفر چهارم را اضافه کنند و با چهار نفر حمله می کردند، بعد چگونه می خواستند مساوی کنند؟ نه شأن این بازیکنان و نه شأن فوتبال اجازه می دهد این اتفاق بیفتد و آقای فتح الله زاده نبش قبر نکند و یک سری حرف ها را نزنند بهتر است. من به شدت مایل بودم با 9 نفر بازی ادامه پیدا کند و حتی به آقای خوردبین و پروین زنگ زدم و گفتم اصلا تیم را بیرون نکشید و مطمئن باشید این ها گل بزن به شما نیستند.

فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال پس از آن بطور تلفنی در برنامه نود درباره بازی 9 نفره دهه هفتاد استقلال و پرسپولیس گفت: در بازی آن سال آقای فائقی به ما گفت که کمی آرام تر بازی کنید تا جو به هم نریزد. ایشان اصلا نگفت که گل نزنید و فقط توصیه کرد که کمی ملاحظه کنید ، بحث درباره بردن و باخت مطرح نشده. چراکه در آن بازی تصمیمات بحث برانگیز داوری پیش آمده بود و آقای پروین  عصبی بودند و می خواست تیم را از زمین بیرون بکشد.

وی تاکید کرد: من اصلا چنین حرفی نزدم که می توانستیم شش گل بزنیم و مصاحبه ای که منتظر کردند را تکذیب می کنم. ما بسیار مایل بودیم که آن بازی را ببریم و حتی تمایل داشتیم اگر شده بازی را با یک گل ببریم که موفق نشدیم گل بزنیم.

فردوسی پور در ادامه برنانه تلاش کرد با فائقی تماس بگیرد وموفق نشد و به او اطلاع دادند که گویا در سال های گذشته مصاحبه دیگری نیز فائقی انجام داده و در بازی که پرسپولیس سه بر صفر استقلال را برده توصیه کرده این تیم بیشتر به استقلال گل نزند و عادل به کنایه گفت: گویا ایشان مسئول تنظیم تعداد گل ها بوده!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)