مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه استقلال با الگو برداری از محمد رویانیان ، لیدرهای این تیم را اخراج کرد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال هم راه محمد رویانیان را رفت و لیدرها را از باشگاه اخراج کرد. چند روز قبل پرسپولیس با لیدرهایش برخورد کرده و آن‌ها را اخراج کرده بود. حالا هم علی فتح‌الله‌زاده به این نتیجه رسیده که بهتر است لیدرهای تیم فوتبال استقلال را اخراج کند.

در باشگاه استقلال هم لیدرها قدرت گرفته بودند و حتی به برخی از آن‌ها یک پراید اهدا شده بود. آن‌ها البته در ساختمان اداری باشگاه استقلال هم اتاق داشتند. این لیدرها پس از آن‌که چند باری مشکل‌ساز شدند، سرانجام توسط علی فتح‌الله‌زاده اخراج شدند تا حاشیه‌های باشگاه بیش از این نشود. برخی از لیدرهای استقلال از افرادی که به باشگاه استقلال می‌آمدند پول می‌گرفتند. به عنوان مثال ابتدای فصل، زمانی که مدیر برنامه‌های ولید علی به باشگاه رفته بوده تا قرارداد این بازیکن را ببندد، از او پول گرفته بودند و او هم این موضوع را به اطلاع فتح‌الله‌زاده رسانده بوده.

مدیر برنامه‌های ولید علی این اواخر زمانی که می‌خواست برای فسخ قرارداد این بازیکن به باشگاه برود، به فتح‌الله‌زاده زنگ زد و به او گفت: «زمانی که من به باشگاه می‌آیم، لطفا لیدرها در باشگاه نباشند.» به همین دلیل فتح‌الله‌زاده چهارشنبه لیدرهای تیمش را از ساختمان اداری باشگاه اخراج کرد و به آن‌ها گفت دیگر به آن ساختمان نروند. این لیدرها همچنین به چند بازیکن استقلال گفته بودند برای این‌که تشویق بشوند باید پول خرج کنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)