مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه استقلال با بيان اينكه شرايط پرسپوليس با ما فرق دارد، گفت: رئيس مجمع استقلال سعيدلو و رئيس مجمع پرسپوليس علي‌آبادي است.

بايد سيدجلال حسيني را استقلالي دانست يا نه؟
سيدجلال با ما صحبت كرده و قول داده كه به استقلال بيايد. قرار بود يكي از دوستان او نسخه چهار برگي قرارداد را براي ما بياورد و ما هم چك را به او تحويل دهيم. فكر نمي‌كنم حسيني زير قولش بزند.

گفته شده عده‌اي به او زنگ مي‌زنند و با دادن پيشنهاد بالاتر از اين بازيكن مي‌خواهند به استقلال نيايد.
اين افراد تنها به سيدجلال زنگ نمي‌زنند، حتي تيم‌هايي كه بازيكن دارند و او را نمي‌خواهند براي اينكه كار استقلال را سخت كنند چنين پيشنهادهايي به او مي‌دهند. افرادي اين كار را مي‌كنند كه منادي اخلاق هستند. اين رفتارها شايسته نيست.

نصرتي هم به شما امضا داده بود اما سر از پرسپوليس درآورد. چطور به قول حسيني اعتماد داريد؟
آدم با آدم فرق مي‌كند. من سال گذشته با مبعلي حرف زده بودم كه اگر پيشنهاد خارجي داشته باشد مي‌گذارم برود. به او امضا ندادم و روي حرف خودم هم ايستادم. من اگر به كسي قولي دهم روي حرفم مي‌ايستم.

كميته انضباطي اعلام كرده قرارداد داخلي اعتباري ندارد.
منظور رئيس كميته انضباطي قرارداد داخلي است كه بين يك باشگاه و يك بازيكن امضا مي‌شود نه قرارداد چهار برگي فدراسيون. باشگاه استقلال با نصرتي قرارداد چهار برگ امضا كرده و به همين دليل نصرتي بايد 50 درصد قرارداد خود را به استقلال بدهد.

 

باشگاه استقلال واقعا قصد دارد اين 50 درصد را بگيرد؟
چرا نگيريم؟ اگر كاشاني يا نصرتي خودشان به من زنگ مي‌زدند قبول مي‌كردم اما كسي كه پايبند قولش نباشد و به امضاي خودش هم احترام نگذارد دليلي ندارد براي چنين بازيكني از حق باشگاه بگذرم. مگر مي‌شود آدم در يك ساعت به باشگاهي برود و قرارداد امضا كند؟ من مثل بعضي‌ها دو سال نيست كه در اين فوتبال هستم. 30 سال در اين فوتبال هستم و چم و خم اين مسائل را مي‌دانم. ما اين پول را از نصرتي مي‌گيريم و خرجش مي‌كنيم اما كارهاي غيراخلاقي از يادها نمي‌رود. ببينيد رقم قرارداد نصرتي با پرسپوليس چقدر است كه 200 ميليونش را بايد جريمه بدهد. حتما كاشاني به خاطر اينكه نصرتي از استقلال به پرسپوليس رفته بابت قرارداد از او تخفيف هم گرفته است.

 

هواداران استقلال مي‌خواهند بدانند به جبران اين رفتار پرسپوليس، باشگاه استقلال اقدامي انجام مي‌دهد يا نه؟
پرسپوليس بازيكني نداشته كه بگيريم. ما جور ديگري جبران كرده‌ايم، اينقدر بازيكن خوب گرفته‌ايم كه هوادار هم مانده است. از طريق كارهاي غيراخلاقي جبران نمي‌كنيم. پژمان منتظري و حنيف عمران‌زاده بازيكنان آزاد بودند. اگر پرسپوليس با اين دو بازيكن مذاكره مي‌كرد ناراحت نمي‌شديم چون رقابت است. امكان ندارد من سراغ بازيكني بروم كه با باشگاه ديگري قرارداد دارد. واقعا از حركت كاشاني متاسف شدم. او معلم است و معلم به شاگردش ياد نمي‌دهد خلف وعده كند.

 

گفته مي‌شود چك مهدي رحمتي توسط علي انصاري عضو پيشين هيات مديره استقلال پاس شده است.
اين موضوع اصلا صحت ندارد. بعضي‌ها چون نمي‌توانند با ما رقابت مردانه كنند مي‌خواهند با شايعات جوسازي كنند. حتي اگر هم از علي انصاري كمك گرفته باشم هنرم را نشان مي‌دهد. اين را هم بگويم كه اميدوار رضايي به من كمك فكري مي‌كند نه مادي. هر زمان كه نياز داشتم آقاي رضايي در خصوص جذب بازيكن خودش وارد عمل شده و با بازيكن صحبت كرده است.

 

چندي قبل گفته بوديد با يك هيئت مديره مخفي كار مي‌كنيد. نمي‌خواهيد اعضاي اين هيئت مديره را معرفي كنيد؟
هيئت مديره استقلال مشخص است اما سعيدلو خواسته اسامي را اعلام نكنيم. چندان كار مخفيانه‌اي نيست. شايد يكي، دو سال ديگر بگويم چرا نمي‌توانستيم اعضاي هيئت مديره را اعلام كنيم.

 

با شرايط بلاتكليفي كه وزارت ورزش و جوانان دارد آيا اين هيئت مديره قانوني است؟
اعضاي هيئت مديره زماني كه سعيدلو همچنان حق امضا به عنوان رئيس سازمان تربيت بدني را داشت، انتخاب شد. اگر اين كار را نمي‌كرديم در ارائه ليست به AFC دچار مشكل مي‌شديم.

 

پرسپوليس هم همين شرايط را دارد؟
فكر مي‌كنم شرايط پرسپوليس با ما فرق داشته باشد. رئيس مجمع استقلال سعيدلو است و براي پرسپوليس هم علي‌آبادي.

 

علي‌آبادي؟
بله، اسم آقاي علي‌آبادي به ‌عنوان رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس به كنفدراسيون فوتبال آسيا داده است.

 

: ظاهرا قرار است از بين خسرو حيدري و كريم انصاري‌فرد يكي را بگيريد. اولويت با كدام است؟
اولويتي نيست. ما براي كريم انصاري‌فرد جا داريم. با خسرو حيدري هم از خيلي وقت پيش صحبت كرديم كه اگر رضايتش را از سپاهان بگيرد بازيكن استقلال مي‌شود. البته اين را هم بگويم در شرايطي حاضر شديم با خسرو حيدري مذاكره كنيم كه او قراردادي كه سال گذشته با سپاهان امضا كرده بود را نشان ‌داد كه بر اساس آن مي‌تواند از تيم جدا شود و 5، 6 امضا كه زير اين قرارداد بود را ديديم. اگر غير از اين بود با خسرو صحبت نمي‌كرديم.

 

در يكي از رسانه‌ها خبر مذاكره جاسم كرار با ذوب‌آهن اعلام شده بود…
اين روزنامه ورزشي هر روز يك چيزي در مورد جاسم كرار مي‌نويسد. از نظر اين روزنامه جاسم كرار هر روز در يك تيم است. تا ديروز مي‌گفتند اين بازيكن خوب نيست و چرا استقلال او را گرفته اما چند روز است كه اين بازيكن هر روز در يك تيم حضور پيدا مي‌كند. من از اين روزنامه ممنون هستم و اگر مي‌توانند يك فكري هم به حال هوار ملامحمد كنند! جاسم كرار يكي، دو روز آينده به تهران مي‌آيد و با هوار ملامحمد هم مذاكره مي‌كنيم. اگر با او به توافق نرسيم با يك خارجي ديگر مذاكره مي‌كنيم.

 

از بابت آندرانيك تيموريان خيالتان راحت است؟
بله خيالم راحت است. آندو به قول و قرارهايش وفادار است.

 

با سيدصالحي مذاكرات را ادامه مي‌دهيد؟ مي‌گويند از پرسپوليس پيشنهاد دارد.
او بازيكن آزاد است و مي‌تواند با هر تيمي مذاكره كند. استقلال سد راه هيچ بازيكني نمي‌شود.

 

چرا پيگير غيبت‌هاي آرش برهاني نيستيد؟
آرش برهاني هر روز كه در تمرين غايب بوده 5 ميليون تومان جريمه شده است. او كار درستي نمي‌كند و به شدت با او برخورد مي‌كنيم.

 

ظاهرا برهاني طلب زيادي از استقلال دارد.
هر چقدر هم كه طلب داشته باشد حق ندارد سر تمرين نيايد. مگر بقيه بازيكنان طلب ندارند. مطمئن باشيد آرش برهاني بابت غيبت‌هايش تاوان سنگيني پرداخت مي‌كند. او رفته سراغ گردش و تفريح و نمي‌خواهد در تمرين حاضر شود و بهانه مي‌آورد. مگر ما احتياج به گردش و تفريح نداريم؟ من به ژاپن رفته‌ام فقط 3 ميليون تومان پول تلفن داده‌ام تا كار بازيكنان راه بيفتد. يك بازيكن نبايد به خودش اجازه دهد چنين تصميم‌هايي بگيرند. ما با هيچ كس تعارف نداريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)