سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مجتبی جباری در تمرینات بسیار با انگیزه است و نمی‌دانم این اخبار از کجا در می‌آید.

به گزارش فارس ، محمد فرامرزی در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان پس از دیدار مقابل فجر سپاسی تمرینات خود را برگزار می‌کند و تیم برای دیدار مقابل صبای قم آماده می‌شود. وضعیتمان خوب است و خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم.

وی در مورد نتایج نه چندان مطلوب سپاهان در سه دیدار گذشته عنوان کرد: در ابتدای فصل تیم‌ها در نتیجه گیری دارای فراز و فرود هستند. ما پس از اینکه در دو هفته اول به پیروزی رسیدیم نتوانستیم در سه دیدار گذشته نتیجه بگیریم. خیلی از تیم‌ها دیدارهای اولشان را باختند و در ادامه نتیجه گرفتند. شرایط چندان نامساعد نیست. ما در 4 هفته اول با تیم‌های اول تا سوم جدول بازی کردیم و تنها در دیدار مقابل فجر سپاسی عملکرد بدی داشتیم، با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در ترکیب بازیکنان ما به وجود آمده، مدتی زمان می‌برد تا به هماهنگی برسیم. مطمئنا هر چه بگذرد شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود زلاتکو کرانچار با بازیکنان این تیم جلسه برگزار کرده است، خاطر نشان کرد: این جلسات طبیعی است و حتی بعد از برد هم بازیکنان صحبت می‌شود، همیشه جلسات آنالیز در تیم ما وجود دارد و اگر انتقادی باشد گوشزد می‌شود. این موضوع چیز جدیدی نیست، با بازیکنان صحبت کردیم تا خود را آماده بازی مقابل صبای قم کنند. 

فرامرزی در مورد اینکه به کرانچار به دلیل تعداد کم دستیارانش انتقاد می‌شود، گفت: به این موضوع بارها پرداخته شده است و ما هم گفتیم اعضای کادر فنی بستگی به نظر سرمربی تیم دارد، شاید تعداد کادر ما اندکی کمتر از تیم‌های دیگر باشد اما مربیان ما کامل هستند ودر تمامی رده‌هایی که نیاز است مربی داشته باشیم چنین افرادی در تیم حضور دارد.اگر احساس نیاز باشد قطعا کرانچار این موضوع را به باشگاه اعلام خواهد کرد، بنابراین بدون نظر سرمربی نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود مجتبی جباری قصد جدایی از سپاهان را دارد، اظهار داشت:قبلا هم گفتم نمی‌دانم این موضوع ها از کجا بیان می‌شود، ما درون باشگاه هستیم و هر روز در تمرینات مجتبی جباری را می‌بینیم، او بسیار با انگیزه تمرین می‌کند و اصلا صحبتی در مورد جدایی نزند، متعجب هستم چنین حرف هایی بیان می‌شود، جباری و سپاهان کاملا حرفه‌ای هستند و اصلا چنین موضوعاتی مطرح نیست. اگر در نیم فصل بود و چنین حرف هایی گفته می شد می‌توانستیم بگوییم شایعه است اما مطرح شدن این حرف ها در حالی که تنها 5 هفته از لیگ گذشته است بسیار عجیب به نظر می‌رسد. جباری دیروز در تمرینات حاضر شد و مشکل خاصی ندارد.

فرامرزی در مورد اینکه آیا محرم نویدکیا پای خود را عمل کرد عنوان کرد: او در آلمان در حال پیگیری کارهای درمان خود است و هنوز گزارش پزشکی به دست ما نرسید.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا جواهیرسوکای در کنار تیم تمرین می‌کنند، گفت: سوکای به صورت شخصی کار خود را زیر نظر پزشکان انجام می‌دهد و در تمرینات حضور دارد، او روند درمان به خوبی پشت سر می‌گذارد و انگیزه بالایی دارد.

وی در مورد دیدار مقابل صبای قم خاطرنشان کرد: قبل از بازی با گسترش فولاد و فجر سپاسی پیش‌بینی کرده بودم بازی‌های سختی داریم و این به واقعیت پیوست. این بار چنین صحبتی نمی‌کنم صبا هم اندازه ما در این هفته‌ها خوب نتیجه نگرفته ولی ما مقابل این تیم همیشه نتایج خوبی کسب کردیم انشاءالله امیدوار هستیم که بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و به روند خوبمان بازگردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهم به شایعات توجه نکنند ما تیم بزرگی هستیم و امسال هم نتایج خوبی خواهیم گرفت و نباید به این چند نتیجه مقطعی توجه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)