پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم فوتبال سپاهان از پاسخ ندادن پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت درباره بازیکنان درخواستی خبر داد و گفت: می‌دانیم گرفتن هر سه بازیکن سیدصالحی، کریمیان و نوروزی مشکل است اما تلاشمان را می‌کنیم و البته فعلا قصد گرفتن بازیکن خارجی نداریم.

فرامرزی با بیان اینکه سپاهان درباره بازیکنان درخواستی‌اش هنوز پاسخی از باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران دریافت نکرده، گفت: همانطور که قبلا اعلام کردیم باشگاه سپاهان در نیم فصل به دنبال جذب سیدمهدی سیدصالحی، مهدی کریمیان و رضا نوروزی است و در این راستا درخواست‌مان را به باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران دادیم اما هیچ کدام از آنها هنوز پاسخی به باشگاه سپاهان اعلام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاهان هیچ وقت دنبال جذب جی‌لوید ساموئل از استقلال نبود، افزود: ما می‌دانیم جذب هر سه بازیکن مدنظر ما کار مشکلی است و کمی بعید به نظر می‌رسد اما همه تلاشمان را خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان با بیان اینکه قرار نیست کرانچار بازیکنی را از کرواسی به ایران بیاورد، تصریح کرد: ما برای جذب بازیکن خارجی هنوز فرصت داریم و موضوع توافق کرانچار با بازیکنی در کرواسی و آوردن او به ایران هم صحت ندارد. ضمن اینکه جواهیز سوکای هم از اواسط نیم فصل دوم می‌تواند برای سپاهان بازی کند.

فرامرزی در پاسخ به اینکه آیا مجموعه مدیریتی باشگاه از عملکرد تیم سپاهان در نیم فصل رضایت دارد گفت: شاید سپاهان در نیم‌فصل به طور صددرصد توقع‌های کادر مدیریتی را برآورده نکرده اما با توجه به مشکلاتی که در این مدت داشتیم، عملکردمان چندان هم بد نیست.

وی افزود: درست است که سپاهان چندین رتبه با صدرجدول فاصله دارد اما فاصله امتیازی زیادی با صدر نداریم و این فاصله قابل جبران است. مشکل سپاهان تساوی‌های پی در پی بود و شاید نتایج فوق‌العاده‌ای نداشتیم اما رقبای سپاهان هم تقریبا وضعیت مشابهی در نتیجه‌گیری داشتند و این باعث شد الان فاصله امتیازی زیادی با آنها نداشته باشیم.

سرپرست سپاهان درباره آخرین وضعیت محرم نویدکیا نیز  گفت: محرم دویدن‌ آرام را شروع کرده و شرایط جسمی خوبی دارد. او برای تایید نهایی عمل جراحی و وضعیت پایش به زودی راهی آلمان می‌شود. پیش‌بینی کرده‌ایم پس از بازگشت او و با شروع شدن تمریناتش، بتوانیم در اواسط نیم‌فصل دوم از او استفاده کنیم.

فرامرزی با بیان اینکه کرانچار فرداشب (شنبه) از مرخصی برمی‌گردد، گفت: تمرین‌های تیم از فردا آغاز می‌شود و احتمالا هفته آینده در اردوی داخلی که برگزار می‌کنیم، بازی تدارکاتی داشته باشیم اما هنوز حریف‌مان مشخص نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)