پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس از امروز به دنبال فراهم کردن بودجه لازم برای فراهم کردن قسط دوم رضایت نامه محمدرضا خلعتبری از باشگاه عجمان امارات است.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه پس از مجمع فدراسیون فوتبال درجمع خبرنگاران درباره منصرف شدن ˈخیریˈ که قرار بود قسط دوم رضایت نامه خلعتبری را پرداخت کند در جمع خبرنگاران گفته بود که متوجه شده است یکی از افراد داخل باشگاه پرسپولیس با ایجاد مشکل، باعث فراری دادن افرادی می شود که قصد کمک مالی به این باشگاه را دارند.

باشگاه پرسپولیس از امروز در تکاپوی پیدا کردن منبع مالی جدیدی برای پرداخت بدهی خود به باشگاه عجمان است.

همچنین قرار است در روزهای آینده باقی مانده مطالبات بازیکنان پرسپولیس به آنها پرداخت شود. ازمیان بازیکنان این تیم تاکنون سید مهدی سید صالحی، محسن بنگر، محمد نوری،رضا نورمحمدی و غلامرضا رضایی با دریافت خودرو به جای پول، مطالبات خود را از باشگاه دریافت کرده اند.

امروز محمدرضا خانزاده در گفتگو با علی دایی گلایه خود را از موضع باشگاه درباره انتقالش با وی درمیان گذاشت. خانزاده معتقد است اگر قرار بر جدایی اش از این باشگاه باشد، باید خودش تیم جدیدش را انتخاب کند نه اینکه باشگاه این کار را انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس درباره شایعه سرخپوش بودن بازیکن دوپینگی لیگ برتراعلام کردکه هیچ نامه ای از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع دریافت نکرده است.

همچنین این باشگاه گلایه خود را درباره مذاکره غیررسمی مجید صالحی مربی استقلال با میلاد غریبی هافبک پرسپولیس به علی فتح الله زاده مدیرعامل آبی پوشان اعلام کرد.

محمدرضا مولایی مربی بدنساز پرسپولیس که از سوی ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال از کلیه فعایت ها دراین رشته ورزشی محروم شده تا پایان هفته به مرخصی رفته است تا هفته آینده تکلیف خود را روشن کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)