مرجع خبری پرسپولیس : مجيد فرخزادى عضو هيأت مديره پرسپوليس معتقد است بازيكنان جديد اين تيم بايد تلاش بيشترى بكنند تا پرسپوليس در جايگاه واقعى خودش و آنچه كه شايسته اش است قرار بگيرد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
از اوضاع پرسپوليس راضى هستيد؟
فعلاً كه خوب پيش مى رود و انشاءالله بايد ببينيم در آينده چه مى شود.
از نتايج تيم تا الان راضى بوديد؟
با توجه به دير آمدن سرمربى و دير بسته شدن تيم زمان مى خواهد تا هماهنگ شوند. اميدوارم كه از عهده اين كار برآيند. متأسفانه در اين فصل تاكنون آنچنان كه بايد از حضور هواداران خوب تيم برخوردار نبوديم و آنها فقط يك بازى كنار تيم بودند. همين جا از هواداران مى خواهم در اصفهان از تيم حمايت كنند.

چه انتظارى از پرسپوليس امسال داريد؟
بالاخره ۹۰ درصد اسكلت تيم ها حفظ مى شود و ۱۰درصد آن تغيير مى كند اما تيم ما برعكس بوده و ۱۰ درصد تيم حفظ شده و ۹۰ درصد تغيير كرده است. اميدوارم كسانى كه الان در تيم هستند بيشتر تلاش كنند تا در جايگاه بازيكن پرسپوليس قرار بگيرند. آنها بايد از الگويى مثل كريم باقرى استفاده كنند كه با اين سن و سال همواره در زمين تلاش مى كند. پرسپوليس هواداران ميليونى دارد و بايد در جايگاه واقعى اش قرار بگيرد.


توقع قهرمانى از اين تيم داريد؟
نمى شود گفت توقع قهرمانى نداريم. با صحبت هايى كه آقاى انصارى فرد در هيأت مديره كردند قول قهرمانى دادند.


مشكلات مالى تيم چه زمانى حل مى شود؟

فكر كنم آقاى سعيدلو كه در سازمان مستقر شوند مشكلات حل شود. البته اين مسأله ربطى به سعيدلو و على آبادى ندارد اما چون تغييرات در مديريت بود بايد رئيس جديد مجمع مستقر شود تا كارها پيگيرى شود. البته آقاى سعيدلو پرسپوليسى نيست و در حال حاضر جايگاهى دارد كه متعلق به همه ورزش است.


عملكرد على آبادى را در سازمان چطور ارزيابى مى كنيد؟

بالاخره ايشان تلاش خودش را كرد اما سازمان در اين ۴ سال زيرساخت ها را انجام داد و پروژه هايى را شروع كرد كه بعضى از آنها تمام شده و بعضى هم در حال اجراست. البته در مورد پرسپوليس بايد از ايشان تشكر كنم به خصوص در فصل جديد كه مساعدت ويژه اى داشتند. فصل قبل آقاى هدايتى بود و مشكل نداشتيم.
شما على آبادى را در سازمان، مدير موفقى ديديد؟
در زيرساخت ها خدماتى انجام دادند كه شايد الان مشخص نباشد اما در آينده معلوم مى شود. با نيروى بالايى كه سعيدلو دارد نتيجه كار على آبادى نشان داده خواهد شد.
به نظر مى رسد كاملاً با حضور سعيدلو در سازمان موافق هستيد.
ايشان دور از ورزش نبوده. درست است كه يك مدت در هيأت مديره پرسپوليس بود اما با توجه به مسئوليتى كه در دولت داشت دستش روى آتش بود. اميدوارم بتواند در سازمان هم موفق باشد و مردم، طرفداران ورزش و ورزشكاران را خوشحال كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)