مرجع خبری پرسپولیس : مجيد فرخزادي چند سالي است كه به عنوان يكي از اعضاي هيات‌مديره پرسپوليس، در اين باشگاه فعاليت دارد و هر از چند گاهي شايعاتي در مورد مديرعامل شدن او شنيده مي‌شود. فرخزادي در مورد اين موضوع و همچنين مسائل مختلف ديگر به سئوالات  پاسخ داد:

از عملكرد پرسپوليس در بازي اول راضي بوديد؟
بازي خوبي بود ولي با توجه به شروع مسابقات بايد تا چند هفته صبر كرد و سپس در مورد مسائل فني صحبت كرد. در مورد تعويض‌هاي كرانچار هم بايد بگويم كه دست اين مربي خالي بود و اگر ديگر بازيكنان پرسپوليس كه در اين مسابقه غايب بودند، اگر مقابل مس بازي مي‌كردند مي‌توانستيم سه امتياز را در كرمان بگيريم.

فكر مي‌كني تعويض‌هاي كرانچار اشتباه بود؟
من نمي گويم اشتباه بود ولي اگر او تمامي بازيكنانش را در اختيار داشت مي توانست تعويض‌هاي بهتري انجام دهد.

فكر مي‌كنيد اين فصل پرسپوليس قهرمان شود؟
از حالا نمي‌توان پيش‌بيني كرد. همانطور كه گفتم بايد چند هفته صبر كنيم.

قبل از اينكه پرسپوليس با زلاتكو كرانچار قرارداد امضا كند مسائل مختلفي در مورد حاشيه‌هاي اين مربي مطرح شد. از طرفي او مدتي است كه در باشگاه پرسپوليس فعاليت مي‌كند، به نظر شما مسائلي كه در مورد مشكلات اخلاقي او مطرح شد صحت دارد؟

كرانچار در يك قالب معين با پرسپوليس قرارداد امضا كرد و خودش مي‌داند كه اينجا جمهوري اسلامي ايران است و مردمش مسلمان هستند. من نمي‌توانم در مورد مسائلي كه عنوان شد صحبت كنم يا آنها را تاييد يا تكذيب كنم ولي تا الان هيچ مشكلي پيش نيامده و ما نديده‌ايم كه كرانچار مشكل اخلاقي داشته باشد.

آيا او در مورد اين مسائل تعهد داده است؟

حیر، تعهدي در كار نبوده است. به هرحال او شرايط را سنجيده و مشورت‌هايي را هم انجام داده و در نهايت پرسپوليس را انتخاب كرده است.

چرا امسال در ليست پرسپوليس جاي خالي نگه نداشتيد؟
در اين مورد از آقاي انصاري‌فرد سئوال كنيد.

فكر نمي‌كنيد كه اين يك تصميم منطقي نبود؟
قرار بود دو سه جاي خالي در نظر بگيريم ولي به هرحال تشخيص مديرعامل چيز ديگري بود. من هم معتقدم كه بايد چند جاي خالي در نظر مي‌گرفتيم.

مشكل عادل كلاه‌كج براي پرسپوليسي شدن حل شد؟
بله، من جلسه‌اي با سردار كمالي داشتم و خوشبختانه مشكل كلاه‌كج حل شده است.

چرا هوار ملامحمد هنوز در تمرينات پرسپوليس شركت نمي‌كند؟
من در جريان نيستم. از آقاي انصاري‌فرد سئوال كنيد.

پس از ماجراهايي كه در مورد علي كريمي پيش آمد و همچنين حضور شما در جلسه شبانه با هدايتي و نژادفلاح، مسائل مختلفي در مورد اختلاف‌تان با انصاري‌فرد مطرح شد. آيا همچنان با او مشكل داريد؟
هيچ اختلافي وجود ندارد و هركس در جايگاه خودش كارش را انجام مي‌دهد. همان موقع گفتم كه اگر بخواهم جايي بروم نيازي نيست از كسي اجازه بگيرم. در ضمن من در آن جلسه حضور نداشتم.

اين روزها شايعه شده كه با بركناري عباس انصاري‌فرد، شما مديرعامل پرسپوليس خواهيد شد. اين موضوع صحت دارد؟
افتخار من اين است كه در تيم محبوبي چون پرسپوليس خدمت مي‌كنم و اميدوارم هواداران از عملكردم راضي باشند.

ولي شما جواب سئوال ما را نداديد.
دوستان به من لطف دارند ولي صحبتي در مورد مديرعاملي با من نشده است.

شما دوست داريد مديرعامل پرسپوليس شويد؟
بهتر است از اين سئوال عبور كنيد. من در حال حاضر يكي از اعضاي هيات‌مديره هستم و مثل ديگران در چارچوب وظايف خودم فعاليت مي‌كنم.

ديدگاه‌هاي مختلفي در مورد ماندن و يا كنار گذاشتن علي‌آبادي از سازمان تربيت‌بدني وجود دارد. نظر شما در اين مورد چيست؟
دو بحث بين ورزشي‌ها و نمايندگان مجلس مطرح است كه بعضي دوستان معتقدند كه همچنان از وجود علي‌آبادي استفاده شود و برخي هم نظر مخالف دارند. من در جايگاهي نيستم كه در اين مورد حرف بزنم ولي فكر مي‌كنم علي‌آبادي با ماندن در سازمان ورزش مي‌تواند كارايي بيشتري داشته باشد. البته همه چيز به تصميم رئيس‌جمهور برمي‌گردد و مسئولان بايد نظر بدهند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)