کاشانی و هدایتی مشکل با هم ندارند / انصاری فرد در حد خودش تلاش کرد / در خط مشی کرانچار مشکلاتی وجود دارد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیمات نادرست سرمربی کروات را عامل اصلی شکست این تیم مقابل استیل آذین دانست.

 

مجید فرخزادی گفت : شرايطي که در پرسپوليس پيش آمد به تيم آسيب روحي رواني زد که ترميم اين شرايط به زمان نياز دارد که کاشاني در حال انجام اين کار است.

وي در خصوص حاشيه سازي ها و مصاحبه هاي انصاري فرد افزود: من در مورد شخص صحبت نمي کنم. انصاري فرد در حد خود تلاش کرد و کاشاني هم گفته که ادامه کار او را در پيش گرفته است.

عضو سابق هيات مديره پرسپوليس ادامه داد: کسي که خود را علاقمند به پرسپوليس و قدردان نعمت هواداران مي داند نبايد در اين شرايط اگر گلايه اي دارد مطرح کند. بايد دست به دست هم دهيم تا تيم از بحران خارج شود.

فرخزادي گفت: اين حرف ها هم براي فرد و هم براي تيم و هم تماشاگران حواشي در برخواهد داشت. بهترين زمان براي بررسي ضعف ها و مشکلات آخر فصل است آن هم نه براي تخريب بلکه براي استفاده از تجارب ديگران.

وي خاطرنشان کرد: به نظرم صحبت هاي انصاريفرد احتياج به توضيح دارد من هم که سخنگوي او نيستم توضيح بدهم. من فقط بخش اول حرف هاي انصاري فرد که گفته کرانچار انتخاب من بود را قبول دارم البته در جذب ديگر گزينه ها مشکلاتي بود.

عضو سابق هيات مديره پرسپوليس افزود: خط مشي کرانچار از لحاظ فني دچار ابهاماتي است. معتقدم اگر او در مقابل استيل آذين در نيمه اول ترکيب خوبي مي گذاشت و يا نوروزي توپ ها را به گل تبديل مي کرد، نتيجه طور ديگري رقم مي خورد.

فرخزادي در خصوص تشويق کريمي گفت: کريمي بازيکني محبوب است. تماشاگران قدردان بازيکن زحمت کش هستند. ضرب المثلي مي گويد که “از هردست بدهي از آن دست مي گيري” اين مصداق کريمي است.

وي ادامه داد: اين علاقه بين کريمي و هواداران دو طرفه است. اميدوارم در ديگر تيم ها و کلا ورزش ما هم اين مسئله اپيدمي شود.

عضو سابق هيات مديره پرسپوليس تاکيد کرد: در بازي با استيل آذين حواشي بوجود آمد که ما را از اصل مسابقه دور کرد. با تمام احترامي که براي استيل آذين و استيلي قائلم اگر کرانچار در ترکيب و تعويض ها دقت بيشتري مي کرد نتيجه طور ديگري بايد مي شد.

فرخزادي گفت: هواداران هنوز با پرسپوليس آشتي نکرده اند. آنها مثل سوخت موشک براي خط حمله تيم اند. اميدوارم که بازيکنان ما باخت مقابل استيل آذين را فراموش کرده و در بازي با ابومسلم جبران کنند.

وي با بيان اين که سازمان ليگ براي پيوستن کريمي به پرسپوليس تصميم مي گيرد، ادامه داد: من کريمي و تمام کساني که دلشان براي پرسپوليس مي تپد را خارج از مجموعه پرسپوليس نمي دانم. باشگاه هم در خصوص انتقال او پيگير است.

فرخزادي هرگونه اختلاف بين کاشاني و هدايتي را رد کرد و هر دو را طرفدار و عاشق پرسپوليس ناميد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)