نمی توان به این زودی در مورد پرسپولیس اظهار نظر کرد

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي بازيكن خوب و بزرگي است اما او هم محبوبيت خود را از پرسپوليس دارد و اگر غير از اين فكر كند ، به بيراهه رفته است.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به سخنان مطرح شده در خصوص این باشگاه در چند روز گذشته گفت : هويت باشگاه پرسپوليس متعلق به خود اين باشگاه است و هيچ تيم و تشكيلات ديگري نمي‌تواند ادعا كند كه تيم دوم پرسپوليس به شمار می رود.
فرشاد پيوس، ضمن بيان مطلب فوق گفت: قدمت و قداست باشگاه پرسپوليس بايد حفظ شود و من اعتقاد دارم كه پرسپوليس بالاتر از همه افراد و مديران و ستاره‌ها قرار دارد و هيچ فردي نمي‌تواند ادعا كند كه حضور او باعث رونق باشگاه پرسپوليس شده یا خواهد شد .
آقاي گل دهه 60 و 70 پرسپوليس و فوتبال ايران ادامه داد: اين پرسپوليس است كه به بازيكنان، مربيان و مديران هويت مي‌دهد و همه ما هويت و شخصيت فوتبال خودمان را از پرسپوليس گرفته‌ايم و این همان چیزی است که برخی از دوستان فراموش کرده اند.
فرشاد پيوس درباره ادعاي مالك باشگاه استيل آذين كه اين باشگاه را تيم دوم پرسپوليس ناميده است ، گفت: در روز بازي صباي قم و استيل آذين اين ادعا مردود شد چرا كه حتي با وجود حميد استيلي ، علي كريمي و ساير ستاره‌هايي كه در استيل آذين حضور دارند كمتر از 50 تماشاگر به ورزشگاه دستگري رفته بودند كه بيشتر آنها هم هواداران تيم صباي قم بودند.


آقاي گل آسيا در بازي‌هاي 90 پكن ادامه داد:‌ گفتم كه علي كريمي بازيكن خوب و بزرگي است اما او هم محبوبيت خود را از پرسپوليس دارد و اگر غير از اين فكر كند ، به بيراهه رفته است.
فرشاد پيوس با تاكيد بر اين كه جايگاه پرسپوليس بالاتر از اين حرف‌هاست، گفت: نه تنها در ايران بلكه در تمامي دنيا كمتر تيم‌هايي پيدا مي‌كنيد كه مانند پرسپوليس و استقلال اين همه هوادار در همه نقاط كشور داشته باشند و من مي‌خواهم بگويم كه استقلال و پرسپوليس هويت و شناسنامه فوتبال ايران هستند و اميدوارم روزي فرا برسد كه اين دو باشگاه در حد نام و اعتبار و شخصيت خود در ايران صاحب امكانات و تشكيلات شوند و اداره امور آنها در اختيار پيشكسوتان و هواداران باشد نه اين كه هر روز يك مدير عامل را منصوب كنند و اجازه ندهند اين دو باشگاه ثبات داشته باشند.
وي در مورد نتايج پرسپوليس در دو هفته اول ليگ برتر فوتبال گفت: كادر فني متاسفانه دير معرفي شدند و برخي از بازيكنان هم در روزهاي آخر با پرسپوليس قرارداد بستند. با اين وجود من اعتقاد دارم كه پرسپوليس را بايد از هفته پنجم به بعد مورد نقد فني قرار داد و با دو بازي نبايد همه چيز را زير سوال برد. من به عنوان يك پرسپوليسي اميدوارم اين تيم با پيروزي‌ها و بازي‌هاي زيبا دل همه پرسپوليسي‌ها را شاد كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)