پرسپولیس نیوز : ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران بعد از قرار گرفتن نامش در بین ۱۰ نامزد انتخاب برترین بازیکنان جهان گفت: نام من با پرسپولیس در سایت فوتسال پلنت مطرح شده که امیدوارم رویانیان باز هم به حمایت از ما ادامه دهد.

فرشته کریمی درباره قرار گرفتن نامش در بین 10 بازیکن برتر فوتسال جهان، گفت: با توجه به مسابقات جام جهانی کوچک که چندی پیش در اسپانیا برگزار شد، سایت فوتسال پلنت 10 بازیکن را انتخاب کرده که هر کسی تمایل داشته باشد می‌تواند به این بازیکن‌ها رای بدهد تا از بین آنها یک بازیکن برتر انتخاب شود. این رای‌گیری هر سال بوده اما برای اولین بار است که یک بازیکن از ایران در بین نامزدها حضور دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که شانست را برای انتخاب شدن چقدر می‌‌دانی، اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما بازی‌ها نشان‌داده نمی‌شود و فقط نام گلزن را اعلام می‌کنند. من هم در جام جهانی فقط یک گل زدم  فکر می‌کنم دلیل حضور من در بین 10 بازیکن به خاطر کار تیمی‌مان و قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان است، شاید اگر هفتم می‌شدیم، من انتخاب نمی‌شدم.

کریمی با بیان اینکه لازم است توجه به ورزش بانوان بیشتر شود، تصریح کرد: مسئولان ورزش کشور توجه زیادی به این موضوع ندارند من 8 سال در تیم ملی بودم اما پاداش زیادی نگرفتم حتی دو سکه‌ای هم که قرار بود بعد از مسابقات داخل سالن آسیا بگیرم، نگرفتم. فکر می‌کنم مسئولان باید از نظر انگیزشی تلاش زیادی کنند، البته از نظر سخت‌افزاری فدراسیون و کادر فنی تلاشش را کرده است.

ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران با اشاره به اینکه برای نخستین بار اسم باشگاه پرسپولیس و همینطور یک دختر ایرانی در چنین سایت‌هایی آمده، عنوان کرد:‌ من از همین جا از آقای رویانیان می‌خواهم که همچون سال گذشته از بانوان حمایت کند. اگرچه این باشگاه مشکلات مالی دارد، اما تمام هزینه‌های ما کمتر از 500 میلیون می‌شود. این جزو افتخارات پرسپولیس است که نام یک دختر و این باشگاه در بین 10 بازیکن برتر حضور دارد و نام من در کنار این باشگاه مطرح شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)