پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس از وکیل کشتی‌گیران فرصت گرفتند تا مشکلات آنها را برطرف کنند.

افشین اسماعیل‌زاده، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت قرضی به تیم بیرامار پرتغال رفته، امروز در محل باشگاه حاضر شد و در خصوص مطالباتش جلسه‌ای را برگزار کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال ملی‌پوشان هستند تا وضعیت حضور آنها را در تیم مشخص کنند.

همچنین مراد محمدی، مربی تیم کشتی پرسپولیس دیداری با علیرضا رحیمی داشت تا در خصوص پلمب باشگاه صحبت کند.

محمدی در این زمینه گفت: جلسه خوبی داشتیم و آقای خادم هم جلسه‌ای حضور داشت که اعلام کرد 10 روز فرصت دهیم تا این مسائل برطرف شود.

 

مربی سابق تیم کشتی پرسپولیس اعلام کرد برای دریافت طلب کشتی‌گیران این باشگاه به هیچ‌ عنوان به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهد.

 

مراد محمدی که به همراه وکیل کشتی‌گیران پیشین پرسپولیس به این باشگاه آمده بود تا با مسئولان جلسه‌ای را برگزار کند، پس از این جلسه گفت: قرار شده تا 10 روز آینده مسئله پرداخت طلب ما بررسی شود تا پول ما را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: درست است که باشگاه پرسپولیس بیش از یک میلیارد تومان به کشتی‌گیران بدهکار است اما این مبلغ نسبت به مبلغی که به فوتبالیست‌ها پرداخت می‌شود کم است. متأسفانه در 2 سال گذشته محمد رویانیان در این خصوص حسن‌ نیت نشان نداد اما هیئت مدیره جدید حسن‌ نیت نشان داده ولی دیگر زمان نیست.

مربی سابق تیم کشتی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس گرفته شده و آیا آنها قصد انجام چنین کاری را دارند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم قضیه به آنجا بکشد چون باشگاه پرسپولیس جزو جامعه ورزش ماست ولی باید مشکل‌مان حل شود هرچند فکر می‌کنم دیگر کار به توقیف اموال باشگاه نرسد.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌خواهند به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهند، تأکید کرد: اصلاً چنین قصدی نداریم و طبق گفته خود مسئولان باشگاه باید تا 10 روز آینده به این مسئله رسیدگی شود.

  وکیل کشتی‌گیران باشگاه پرسپولیس نیز گفت: هیچ درخواستی از سمت باشگاه پرسپولیس برای ابطال حکم شعبه 37 دادگاه در خصوص شکایت ما از این باشگاه ارسال نشده و مسئولان باشگاه بیش از 20 روز پس از مهلتی که داشتند به این حکم اعتراض کردند.

وی ادامه داد: ما مصرانه پیگیر دریافت طلب‌مان از باشگاه پرسپولیس هستیم و این مبلغ باید پرداخت شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)