پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید، باید رفتار و کردارش سنجیده شود.

جعفر کاشانی در رابطه با اعتراض مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر اینکه ورزشگاه شهید کاظمی به نام مرحوم ناصر حجازی بوده و باید به آبی پوشان داده شود، اظهار داشت: من اطلاعی از اینکه این ورزشگاه به نام چه کسی بوده، ندارم اما هنوز اینکه 2 ورزشگاه اهدایی از سوی شهرداری چگونه میان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تقسیم می شود، قطعی نشده است.

وی ادامه داد: من هفته گذشته ملاقاتی را با قالیباف داشتم و او نیز مثل همیشه محبت خاصی نسبت به من داشت. من همواره استقلال و پرسپولیس در کنار هم قرار می دهم و می گویم که این 2 تیم باید به معنای واقعی باشگاه شوند. شهرداری نیز با اهدای این 2 ورزشگاه خواسته کمک کند تا این خواسته تحقق پیدا کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین تصریح کرد: در تمام دنیا شهرداری ها مدیریت کاملی روی بحث ورزشی شهرها دارند. من از ابتدای کار قالیباف در کنار او بودم و می دانم که چه خدماتی را برای ورزش شهر تهران ارائه داده است. با این حال معتقدم که فرقی نمی کند کدام ورزشگاه برای استقلال باشد و کدام برای پرسپولیس. یکسری قهرمانان بزرگ کشور در شورای شهر هستند و این کار ارزشمند را انجام دادند، پس نباید با این صحبت ها ارزش کار آنها پایین بیاید.

وی با اشاره به جلسه فردای نمایندگان استقلال و پرسپولیس با قالیباف گفت: من هم در این جلسه شرکت می کنم و فکر می کنم بعد از آن تکلیف این 2 ورزشگاه هم مشخص شده باشد. اصلا بحث نام باشگاه مطرح نیست، بلکه مهم نقش استقلال و پرسپولیس روی فرهنگ این 2 جامعه است.

کاشانی در پایان درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی و جذب دروازه بان برای پرسپولیس افزود: هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید، باید رفتار و کردارش سنجیده شود. درباره سوشا مکانی با سعه صدری که مسئولان دارند، امیدوارم مشکلش حل شود. باید روی این بازیکنان کار فرهنگی انجام شود تا دیگر دچار چنین مشکلاتی نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)