پرسپولیس نیوز : رابط مابین باشگاه پرسپولیس و میلان به پائولو مالدینی اعلام کرد که پیراهن او در ایران هفتاد هزار یورو به فروش رسیده است.

چندی پیش پایان رافت در اقدامی خداپسندانه پس از اینکه پیراهنش را با پائولو مالدینی در دیدار با ستارگان عوض کرد، این پیراهن را در مزایده‌ای برای کمک به افراد نیازمند به فروش رساند.

پس از این اتفاق و در شرایطی که یکی از همراهان میلان که خانمی 40 ساله بود متوجه این موضوع شد. در زمان حضور میلانی‌ها در تهران یک زن گزارشگر نیز با آنها به ایران آمده بود که از لحظه‌لحظه کارهای پیشکسوتان این تیم در تهران گزارش تهیه می‌کرد. او که از طریق دکتر قاضی میرسعید نماینده مشترک دو باشگاه میلان و پرسپولیس در جریان حراج پیراهن مالدینی قرار گرفته بود، این موضوع را به اطلاع مدافع اسطوره‌ای ایتالیا رساند. وی موضوع فروش پیراهن مالدینی را با وی در میان گذاشت و به وی گفت که پیراهن او در ایران هفتاد هزار یورو یعنی بالغ بر 300 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان فروخته شده است.

از همین رو مالدینی نیز ضمن خوشحالی از این موضوع اعلام کرد که بسیار خوشحال است پیراهن او باعث شده تا اتفاق خیری برای کمک به نیازمندان در ایران بیفتد. او از خیرینی که این خرید را انجام دادند تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرده و اعلام کرد از این موضوع بسیار خوشحال است.

 

 مالدینی هم در واکنش به این موضوع گفت: از این اتفاق خیلی خوشحالم و برایم جالب است که چنین کاری در ایران انجام شده است. در ایران که مردم خیلی لطف و محبت داشتند. آنها بسیار خونگرم هستند و استقبال خوبی در سراسر لحظات سفر از ما انجام دادند. واقعا احساس می‌کردم میلان را از ته قلبشان دوست دارند.

کاپیتان سابق ایتالیا و میلان همچنین گفت: فروش پیراهن من یک بهانه کوچک برای تشکر از مردم ایران است. یکی از فلسفه‌های تشکیل تیم ما کارهای خیرخواهانه بود. خوشحالم که با این مبلغ پیراهنم به فروش رفته و توانسته‌ام نقش ویژه‌تری در این کارهای خیرخواهانه داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)