سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما می‌خواهیم حضورمان در صدر جدول را حفظ کنیم و پرسپولیس نیز می‌خواهد قبل از دربی شرایط خوبی داشته باشد، امیدوارم این بازی کیفیت خوبی داشته باشد.

به گزارش فاریس ، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در مورد این بازی گفت: اهمیت این بازی از جهات مختلف مثل حضور پرتعداد خبرنگاران و تماس‌هایی که گرفته می‌شود معلوم است. همچنین شرایط دو تیم مثل حضور فولاد در صدر جدول و پرسپولیس که سابقه کادر فنی‌اش بسیار خوب است، مشخص می‌شود. دلیل بعدی این است که دو تیم پرطرفدار کشور به میدان می‌روند و دلیل بعدی می‌تواند دو شکست پرسپولیس از سه مسابقه قبلی باشد.

وی افزود: همچنین پرسپولیس قبل از دربی به مصاف ما می‌آید که این نشان‌دهنده اهمیت بازی است. باید امیدوار باشیم هر دو تیم فوتبالی خوب و تهاجمی را ارائه کنند. هر دو تیم از این بازی سه امتیاز را می‌خواهند که کار ساده‌ای نخواهد بود. پرسپولیس می‌خواهد قبل از دربی شرایط خوبی برای خود فراهم کند و ما نیز به تداوم صدرنشینی می‌اندیشیم.

فولاد به عنوان میهمان و پرسپولیس به عنوان میزبان به دنبال سه امتیاز هستیم. برای رسیدن به پیروزی به گفتن و نوشتن نباید توجه کرد و در پایان بازی مشخص می‌شود که کدام تیم برنده است.

فرکی در مورد اینکه آیا توان تیمی‌اش پائین‌تر از پرسپولیس است، اظهار داشت: بدون شک اگر بالاتر نباشیم پائین‌تر هم نیستیم. پرسپولیس مثل ما بازیکنان جوانی را جذب کرده و بازیکنان این تیم خصوصیات خوبی دارند، استراتژی ما دفاعی نخواهد بود و با توجه به شرایطی که در بازی پیش می‌آید حمله خواهیم کرد. دوست داریم همه چیز از سوی دو تیم خوب اجرا شود هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند، فصل گذشته در دو بازی که به تساوی انجامید که در زمان حضور ژوزه بود از یکدیگر شناخت پیدا کردیم و همچنین با کادر فنی جدید و حضور علی دایی نیز قبل از شروع فصل دیدار دوستانه‌ای داشتیم که به پیروزی رسیدیم. البته نتیجه دیدار دوستانه هیچ‌وقت برایمان ملاک نیست و انشالله فردا بازی خوبی را مشاهده کنیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بازیکنان این تیم با توجه به حضور در صدر جدول می‌گویند فردا پیروز می‌شوند و اینکه آیا غرور صدرنشینی ممکن است باعث باخت آنها شود، اظهار داشت: این حق طبیعی هر تیمی است که به برد فکر کند نمی‌شود بگوییم چون ما در صدر هستیم نگوییم پیروز می‌شویم و این باعث غرور ما می‌شود. حریفمان هم در مورد پیروزی صحبت می‌کند، صدرنشینی اکنون ما هم تازه شروع کار است. سال قبل در پایان هفته هشتم در رده سیزدهم بودیم آن موقع از آن رتبه نا امید نبودیم و اکنون نیز از جایگاه فعلیمان مغرور نشدیم. ادعای قهرمانی نداریم و نا امید هم نیستیم که نسبت به سال قبل نتیجه بهتری کسب کنیم. بازیکنان ما اهل کری خواندن نیستند به نفرات تیم اعلام کردیم این کار را انجام ندهند. به بازیکنان جوان و با تجربه تیم گفتیم وارد این مسائل نشوند و امیدواریم که جایگاه خودمان را حفظ کنیم. این اتفاق کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند در کل امید داریم که بازی در کمال آرامش و از طریق فوتبال و کیفیت بازیکنان نتیجه‌اش مشخص شود.

فرکی تأکید کرد: پرسپولیس را می‌شناسم، علی دایی سرمربی پرسپولیس از دوستان من است و شخصیتی دارد که برای جهان و تیم فولاد قابل احترام است. انشالله تمامی این موضوعات باعث شود فردا بازی خوبی را ببینیم. بعد از مسابقه نتیجه فراموش می‌شود و همه به فکر بازی بعدی هستند. امیدواریم همه چیز به این بینجامد که در پایان فصل موفق باشیم.

وی در مورد اینکه آیا کسب امتیاز تصمیم درستی است، گفت: خیلی کوتاه می‌گویم اتفاقات خوب و بد طی سالهای گذشته در فوتبال ما زیاد رخ داده است، نمی‌دانیم این تصمیم اشتباه یا درست است. در این مقطع تصمیمی که در مورد کسر امتیاز گرفته می‌شود باعث می‌شود حق یک عده گرفته و به عده‌ای دیگر داده شود. امتیازات بر اساس تلاش بازیکنان و تیم به دست می‌آید. در پایان فصل یک امتیاز در قهرمانی و یا سقوط یک تیم تأثیرگذار است. به نظر من نباید حق باشگاهی گرفته شود اگر به فرهنگسازی بپردازیم و به دنبال ایجاد یک رفتار مناسب در ورزشگاه‌ها باشیم می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد.

فرکی در مورد اینکه بختیار رحمانی از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد، اظهار داشت: اطلاع من هم مثل شما است و از طریق روزنامه‌ها این موضوعات را دنبال کردم. وقتی کاری می‌خواهد در این رابطه انجام شود این موضوع به من بازمی‌گردد و تا این لحظه باشگاه نه به صورت کتبی و نه شفاهی از من در این راستا نظری نخواسته است. اگر مثل آرش افشین این موضوع به من اعلام شود نظرم را می‌گویم اما برای پیشرفت بازیکن نظر مثبتی دارم و اگر این اتفاق بیافتد باعث افتخار ما باشگاه و خود بازیکن است.

وی در مورد اینکه آیا نگران نیست به دلیل دربی هفته آینده داور با بازیکنان پرسپولیس سخت‌گیری نکند، اظهار داشت: ما به این موضوعات توجه نمی‌کنیم و جوانمردانه بازی خواهیم کرد. دربی ارتباطی به ما ندارد انتظار داریم داوران مثل همیشه با شهامت و شجاعت در زمین حاضر شوند. این موضوعات نباید به ما ارتباطی پیدا کند البته استقلال و پرسپولیس آنقدر بازیکن دارند که اگر دو نفر هم نباشند نباید باعث مشغله ذهنی آنها شود. امیدوارم هفته آینده دربی خوبی را مشاهده کنیم.

فرکی در پایان در مورد لغو اردوهای تیم ملی عنوان کرد: هر اردو و بازی برای تیم ملی مفید است و می‌تواند آنها را به اهدافشان نزدیک کند زمان اردوها بسیار نزدیک است و باید با هماهنگی کادر فنی و سازمان لیگ مشخص شود که در حیطه اختیارات ما نیست اما نباید این موضوع باعث لطمه به لیگ شود، هرچند دو بار برنامه‌های تیم ملی به دلیل مشکلاتی که اعلام شد لغو شد امیدوارم از این پس دیگر چنین اتفاقاتی نیافتد و باشگاه‌ها هم کمک کنند تا تیم ملی به موفقیت برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)