سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان امیدوار است که تیمش در دیدار برابر استقلال تهران برنده بازی باشد.

به گزارش ایسنا ، حسین فرکی اظهار کرد: اگرچه در این هفته به دلیل دیر رسیدن از تبریز به اهواز زمان کمتری برای تمرین کردن داشتیم ولی خوشبختانه در دو جلسه تمرینی اخیر، شرایط بازیکنانم را بسیار خوب دیدم.

وی با بیان این که بازیکنانم با کیفیت بالایی تمرین کرده اند، گفت: امیدوارم یک بازی خوب برابر استقلال انجام دهیم. تمرینات‌مان امروز در اهواز به پایان می‌رسد و فردا تیم‌مان راهی تهران می شود و آخرین تمرین و اردوی‌مان در آن جا خواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ارزیابی خود از تیم استقلال عنوان کرد: استقلال در چهار، پنج هفته اخیر لیگ، درگیر بازی‌های آسیایی خود بود که شرایط این تیم در این دیدارها با لیگ متفاوت دنبال می‌شد. این تیم هفته گذشته برابر نفت تهران بازی کرد که به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

 

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد استقلال هم مشکلات خود را دارد و از جهتی هم باید قبول کنیم این تیم بازیکنان خوب، باتجربه و ملی پوشی را در اختیار دارد. به هر حال استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر امید دارد.

 

فرکی خاطر نشان کرد: تیم ما هم شرایطی در جدول دارد که این شرایط و موقعیت، کار را برای هر حریفی سخت می‌کند. امیدوارم در دیدار برابر استقلال شاهد یک عملکرد خوب از سوی تیمم باشم. با تمام احترامی که برای کادر فنی استقلال قائل هستم اما امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

 

وی در ادامه درباره محرومیت لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی تیمش نیز گفت: متاسفانه محرومیت یک جلسه‌ای این بازیکن را به ما ابلاغ و اعمال کرده اند. من امروز به باشگاه می روم تا پیگیر آخرین وضعیت پریرا شوم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: اگر به طور قطع این بازیکن را در اختیار نداشته باشیم، باید نسبت به این موضوع گله کرده و جای سوال بگذاریم و البته باید این موضوع را هم بپذیریم. گله ما از نظر زمان اعلام حکم در این مقطع است. برای فدراسیون فوتبال احترام بسیاری قائل هستیم و می دانم که آن ها برای فوتبال تلاش و زحمت می کشند.

 

 

وی بیان کرد: به هر حال ذهنیتی برای آدم به وجود می آید چرا که این حکم می‌توانست باتوجه به شرایطی که تیم ما دارد، با تاخیر اعلام شود. همان طور که می دانید حکم بازی صبا و پرسپولیس پس از 10، 15 روز اعلام شد در حالی که حکم بازی فولاد و تراکتورسازی بلافاصله اجرا می شود.

 

فرکی افزود: به هر حال این تیم‌ها از نظر قانونی به خاطر کسر امتیاز حق اعتراض دارند ولی تیم ما هیچ حق اعتراضی ندارد و بازیکن گلزن ما قبل از دیدار با استقلال تهران محروم می شود. صحبت من بیشتر از این جهت است که اگر قرار است این حکم‌ها اعلام شود یا همیشه با تاخیر یا خیلی سریع اعلام شوند و شرایط برای تیم‌ها مساوی باشد.

وی عنوان کرد: به هر حال نمی‌دانم چرا این اتفاق‌ها می‌افتد، یا سر کمیته انضباطی در آن مقطع خیلی شلوغ بوده که حکم را دیر اعلام کرده است یا این که اکنون سر آن خلوت بوده که حکم ما را زود اعلام کرده است که البته من مطمئنم سر کمیته انضباطی باتوجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد، شلوغ بوده، هست و خواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: به هر حال ما از این موضوع متضرر هستیم. باتوجه به بضاعتی که تیم ما دارد، یک بازیکن‌مان می‌تواند تاثیرگذار باشد، هر چند من معتقدم که فولاد یک تیم است. من کارم را انجام می‌دهم ولی این اعتراض را دارم و امیدوارم در آینده فکری برای این موضوع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)