پرسپولیس نیوز : پس از اینکه یعقوب کریمی و محمد رویانیان اعلام کردند که کریمی با باشگاه نفت قرارداد ندارد، مربی پیشین این تیم از داشتن قراداد کریمی با نفت خبر داد.

ناصر فریاد شیران در مورد ادعای یعقوب کریمی هافبک تیم نفت مبنی بر اینکه "هنگام عقد قرارداد 2 ساله با باشگاه نفت تهران فریادشیران و فرکی شاهد ماجرا بودند"، گفت: کریمی بازیکن شاخصی است که قدر خودش را نمی‌داند، البته ارتباطش را با من قطع کرده چون دلال خوبی نیستم!

وی ادامه داد: من از کریمی ناراحتم چون بدون اطلاع باشگاه نفت اقدام به مذاکره با آقای X وY کرده است. کاری که اصلا حرفه‌ای نیست. حتی اگر قرارداد کریمی با نفت تمام شده باشد که نشده هم این کار غیراخلاقی بوده است. کریمی باید از مدیرعامل نفت اجازه می‌گرفت، او در حال حاضر هم هر تصمیمی که باشگاه بگیرد را باید اجرا کند.

مربی پیشین نفت تهران در خصوص اینکه آیا شاهد ثبت قرارداد کریمی بوده است یا خیر، عنوان کرد: الان من شاهد شدم؟! باید بگویم قرارداد کریمی با نفت 2 ساله بود که بعد به 3 ساله تغییر کرد. تا آنجایی که من در جریان هستم باشگاه نفت با این بازیکن قرارداد 3 ساله بسته است.

فریاد شیران با انتقاد از مذاکره سعید شیرینی و باشگاه پرسپولیس با کریمی گفت: هم پرسپولیس و هم شیرینی کار اشتباهی انجام دادند که بدون اجازه قنبرزاده با کریمی مذاکره کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)