مرجع خبری پرسپولیس : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی مقابل داماش از ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر امروز به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد.

 

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مصطفی دنیزلی ابتدا در ۶ گروه ۶ نفره به بازی آقا وسط و کار با توپ پرداختند و سپس در نیمه زمین فوتبال دسته‌ گرمی را در دستور کار خود قرار دادند.

 

* در ابتدای تمرین با درخواست دنیزلی روزنامه‌های ورزشی برای سرمربی قرمزپوشان تهیه شد و نقل قول‌های وی برای او ترجمه شد. دنیزلی بعد از اینکه به یکی از نقل قول‌های خود در خصوص فرهاد مجیدی مواجه شد، به شدت به این موضوع اعتراض کرد و با فریادها بلندش به این اظهارنظر منتشره از سوی خود اعتراض کرد.

 

در تیتر این رسانه از قول دنیزلی آمده بود: “من مجیدی را در زمین بازی ندیدم”.

 

وی در این باره گفت: من هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که به کسی بی‌احترامی کنم. مجیدی را همان‌طور که قبل از بازی گفتم مثل پسرم دوست دارم. من در دوران مربیگری‌ام هیچ‌وقت به بازیکنی بی‌احترامی نکردم، به همین دلیل از طریق باشگاه این نقل قول را پیگیری می‌کنم. همچنین امشب با فرهاد مجیدی صحبت خواهم کرد.

 

*کادر پزشکی پرسپولیس در تمرین امروز از مهدی مهدوی‌کیا تست گرفت که مشخص شد به بازی مقابل داماش هم نمی‌رسد. وی در زمین تمرین حضور داشت، اما در کنار سرخ پوشان تمرین نکرد.

 

* علیرضا محمد با اجازه دنیزلی در تمرین امروز پا به توپ شد.

 

* مهرداد اولادی، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تمرین نکرد و فقط نظاره‌گر بود.

 

* جمشید زارع، قائم مقام باشگاه در تمرین امروز حضور داشت و جلسه‌ای را با دنیزلی برگزار کرد.

 

* پرسپولیسی‌ها پیگیر نتیجه بازی‌های امروز لیگ برتر بودند.

 

* قرمزپوشان پس از تمرین امروز راهی هتل شدند تا خود را برای بازی فردا مقابل داماش آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)