پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت:این درست نیست که 90 دقیقه حمایت و رفتار جوانمردانه را رها کنیم و به چند ثانیه بپردازیم که آن هم پس از پایان بازی اتفاق افتاد.

حسین فریدونی درباره برگزاری بازی پرسپولیس مقابل نفت در ورزشگاه تختی عنوان کرد:صرف نظر از نتیجه به دست آمده؛بازی در مجموع در شرایط خوبی برگزار شد.از تلاش های شورای تامین،سازمان لیگ،مسولان ورزشگاه تختی تشکر می کنم که سعی در این داشتند تا بازی در بهترین شرایط برگزار شود.

وی درباره شعار برخی هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی در حمایت از علی کریمی گفت:من خودم نزدیک در آن صحنه نزدیک افرادی بودم که شعار سر دادند و دیدم چه اتفاقی رخ داد.نکته اول اینکه تعداد این نفرات در مقیاس با جمع گسترده ای که 90 دقیقه تیم را حمایت کردند تقریبا صفر بود.

ریس کانون هواداران پرسپولیس افزود:این درست نیست که 90 دقیقه حمایت از تیم را رها کنیم و به چند ثانیه بپردازیم که آن هم پس از پایان بازی اتفاق افتاد.به هر حال تیم در یک شرایط خاص و در لحظات پایانی شکست خورد و این مساله برای همه کمی غیرمنتظره بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش تشویق کریمی هدایت شده نبود گفت:اصلا این طور نیست.آن چند نفری که کریمی را تشویق کردند نظرشان را بیان کردند و هرگز خط و خطوطی در کار نبود.آنها ناراحت بودند و خواستند ناراحتی شان را نشان بدهند.طبعا این عده هم طرفدار پرسپولیس هستند و نباید طرد شوند.

فریدونی افزود:به نظرم پرسپولیس در بازی با نفت بدشانسی آورد.اطمینان دارم تیم در بازی های آینده دوباره به روند صعودی اش بازمی گردد و می تواند دل هوادارانش را شاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)