پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته هواداران پرسپولیس گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته، قرار بر این شد افرادی که تمایل به هدایت سکوها را دارند در فرم ویژه روزنامه پرسپولیس و بخش کانون هواداران در سایت پرسپولیس ثبت نام کنند.

مجتبی فریدونی  افزود: ما لیدرهای پرسپولیس را از بین افراد با سواد، با اخلاق و سابقه دار در استادیوم ها انتخاب می کنیم. بعد از آن آموزشهای لازم را به آنها می دهیم تا در سکوها دچار مشکل نشويم.

** برای مربیان خارجی مهم نیست چه اتفاقی در سکوها می افتد
رئيس کميته هواداران پرسپوليس اظهار داشت: سرمربیان خارجي مانند خوزه و دنیزلی برایشان تفاوتی نداشت که در سکوها چه اتفاقی افتاده است.
حمیداستیلی و یحیی گل محمدی هم اخلاق مدار بودند و به خاطر متواضع بودن حرفی نمی زدند.
وی در ادامه اظهار داشت: علی دایی هم ترکیب تیم را تغییر داد و هم به خاطر اینکه خیالش از سکوها راحت باشد خواهان تعویض لیدرها شده، دایی تجربه خوبی از سکوها در دوره قبل ندارد و به خاطر تکرار نشدن این موضوع خواستار حضور لیدرهای جدید روی سکوها شده است.

فریدونی عنوان کرد: حق باشگاه پرسپولیس با 30 میلیون هوادار این است که بهترین الگوها را به عنوان مشوق روی سکوها استفاده کند.

** اساتید جامعه شناسی و روانشناسی برای آموزش لیدرها
وی درباره حضور لیدرهای جدید در سکوهای استادیوم ها گفت: ما ثبت نام از لیدرهای جدید را تازه شروع کرده ایم. کلاسهای آموزش را بعد از نهایی شدن لیدرها در 2 روز آینده برگزار می کنیم. در این کلاسها قرار است که اساتید جامعه شناسی و روان شناسی آموزشهای لازم را به لیدرها (مشوقان) باشگاه بدهند.
همچنین مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس ما را در این زمینه کمک خواهند کرد.
وی بیان کرد: ما در لیگ های قبلی نواقصی در تشویق تیممان داشتیم . براین اساس ما در لیگ امسال سکوها کار نظارتی را انجام می دهیم.
دو، سه نفر هوادار را به عنوان همیار انتخاب می کنیم و آنها نظارت لیدرها را برعهده می گیرند سپس براساس گزارش هواداران، اگر مشوقان (لیدرها) توانایی نداشته باشد که در عمل وظیفه شان را انجام دهند جایگزین مناسبی برای آنها انتخاب خواهیم کرد.

**هدف ما سوق دادن هواداران به سمت حرفه ای شدن است
وی تصریح کرد: شعارهای قدیمی نخ نما شده است به خاطر همین ما شعار جدیدی را می سازیم همچنین ما باید آستانه تحمل هواداران را بالا برده و آنها را به سمت حرفه ای شدن پیش ببریم با یک باخت و یک برد نباید هواداران شعار بدی بدهند.

**از ابتکار هواداران استقبال و استفاده می شود
فریدونی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که ما در هر بازی یک هوادار نمونه انتخاب کنیم از هواداری که ابتکار جالبی انجام دهد روی سکوهای دیگر از آن الگوبرداری کرده و استفاده می کنیم.

**تشویق کریمی ایجاد حساسیت می کند
وی درباره تشویق کریمی توسط هواداران پرسپولیس بیان کرد: طبیعی است که روی سکوها اسم کریمی شنیده شود خیلی از افراد غیر فوتبالی کریمی را دوست دارند و تشویق این بازیکن عجیب و غریب نیست، به هر حال تشویق کریمی ایجاد حساسیت می کند و ما باید تمهیداتی بیاندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران فوتبال باید اخلاق مدارانه تشویق کنند و به دنبال مسایل حاشیه ای نباشند همچنین تماشاگران شهرستانی هم باید از میهمانان خود پذیرایی مناسبی داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)