مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حال مذاكره با يك گزينه هلندي است ولي بعضي از اعضاي هيات مديره باشگاه موافق انتخاب مجيد جلالي به عنوان سرمربي جديد سرخپوشان هستند.

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران، عباس انصاري فرد از سوي برخي مسوولان تحت فشار قرار گرفته تا مجيد جلالي را به عنوان سرمربي تيم انتخاب كند و از طرفي گفته مي شود كه دو عضو هيات مديره اصرار زيادي مبني بر انتخاب جلالي به عنوان سرمربي پرسپوليس دارند، اين در حالي است كه انصاري فرد اعتقادي به استفاده از جلالي در راس كادر فني پرسپوليس ندارد.

در اين ميان يكي از مسئولان پرسپوليس در در گفت وگو با سايت گل تاكيد كرده كه احتمال دارد سرمربي هلندي پرسپوليس تا عصر امروز(سه شنبه) معرفي شود.در اين باره مديرعامل باشگاه پرسپوليس مذاكراتي با يك مربي سرشناس هلندي انجام داده و احتمال دارد در صورت مثبت بودن روند مذاكرات نام اين مربي هلندي تا عصر روز سه شنبه معرفي شود. اعضاي هيات مديره سوابق و مبلغ پيشنهادي اين مربي مطرح هلندي را بررسي كرده و آن را مورد تاييد قرار داده اند. روند مذاكرات نيز به نوعي بوده كه احتمال دارد توافق نهايي تا عصر روز سه شنبه حاصل شود.از طرفي با يك مربي آرژانتيني نيز مذاكرات خوبي انجام شده و در صورتي كه با مربي هلندي به توافق قطعي نرسيم مذاكرات نهايي با گزينه آرژانتيني آغاز خواهدشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)