به بازی اول نمی رسم

مرجع خبری پرسپولیس : معمولا دوران بدنسازي تيم‌ها با مصدوميت‌هايي نيز همراه مي‌شود. در پرسپوليس هم اين اتفاق براي امير حسين فشنگچي رخ داد تا اولين بازي تيمش را برابر تراكتورسازي از دست بدهد.

 

 «در بازي تداركاتي با پيكان رباط داخلي پايم دچار كشيدگي شد كه بلافاصله فيزيوتراپي و از سه روز پيش نرم دويدن را آغاز كردم. خيلي دوست داشتم از ابتداي فصل در خدمت تيم باشم اما ظاهرا قسمت بود كه اولين بازي‌ام برابر تيم سابقم (صبا) باشد.»

 

البته بازي كردن و فيكس بازي كردن در پرسپوليس آن‌هم درحالي‌ كه در گذشته اين تيم بازيكنان چپ‌پا و گوش‌چپ‌هاي مطرحي هم بودند، سخت است: «مي‌دانم كه توقعات بالاست و اميدوارم بهتر از سال گذشته بازي كنم تا خاطرات خوب تمام بازيكنان چپ‌پاي اين تيم را زنده كنم. من اول مي‌خواهم براي تيمم مثمر ثمر باشم و پس از آن به تيم ملي دعوت شده و در جام ملت‌هاي آسيا فيكس باشم.»

 

 
فشنگچي با اميدواري از تيمش صحبت مي‌كند و در قياس با تيم‌هاي ديگر، وضعيت پرسپوليس را مطلوب‌تر مي‌داند: «مي‌دانم بازي كردن در پرسپوليس سخت است اما واقعا خوشحالم كه به تيم سابقم برگشتم چون 7-6 سال در رده‌هاي پايه براي اين تيم بازي كردم. الان هم شرايط تيم خيلي خوب است و با اضافه شدن ملي‌پوشان، كارهاي تاكتيكي تيم بهتر انجام مي‌شود. امسال ليگ پرهيجاني داريم چون تيم‌ها خيلي خوب يارگيري كرده‌اند اما وضعيت پرسپوليس بهتر است.»

 

فشنگچي براي عملكردش در ليگ دهم نموداري را در نظر گرفته است: «اميدوارم نمودار حركتي من رو به رشد و كاملا محسوس باشد و بهترين بازي‌هايم را انجام دهم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)