مرجع خبری پرسپولیس : امیرحسین فشنگچی در خصوص شایعاتی که در خصوص او و چند بازیکن پرسپولیس در اردوی آلمان به گوش می رسید گفت: هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس مشکل اخلاقی ندارند و عده ای می خواهند با این شایعات برای ما حاشیه درست کنند.


اميرحسين فشنگچي در خصوص شرايط تيم و اردوي آلمان اظهار داشت: خدا را شکر تيم در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارد و فکر مي‌کنم به آمادگي 100 درصد رسيده‌ايم. با مرور کارهاي تاکتيکي و انجام بازيهاي تدارکاتي براي شروع پرقدرت ليگ آماده مي‌شويم. البته اردوي خوبي در آلمان داشتيم و توانستيم کارهاي مدنظر کادر فني را انجام دهيم.


وي در خصوص شرايط خود نيز اضافه کرد: بعد از جراحي پايم، 3، 4 جلسه اول را با مولايي اختصاص تمرين کردم و حالا به شرايط ايده‌آل رسيده‌ام.

هافبک چپ پاي پرسپوليس در پايان در خصوص اولين ديدار پرسپوليس مقابل تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي تصريح کرد:

بازي فوق‌العاده سختي مقابل تراکتور خواهيم داشت اما ما در اين بازي حمايت هوادارانمان را به همراه داريم و با تمام توان تنها براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم. چون مي‌خواهيم استارت ليگ را با موفقيت پشت سر بگذاريم. هدفمان قهرماني است و براي کسب اين مهم به 3 امتياز هر بازي نياز خواهيم داشت.

 

 

وي در خاتمه در مورد شايعاتي که در خصوص خودش و چند بازيکن ديگر پرسپوليس در اردوي آلمان و مشکلات منکراتي آنها بوجود آمده، تصريح کرد: نه تنها من بلکه هيچ بازيکن ديگري در اين سفر مشکل منکراتي نداشت و تمام موضوعات مطرح شده شايعه‌اي بيش نيست. برخي‌ها مي‌خواهند مرا خراب کنند و مطمئن باشيد هيچ مشکل منکراتي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)