هم در ليگ هم در جام حذفي سپاهان را مي‌بريم

مرجع خبری پرسپولیس : اميرحسين فشنگچي بازيكن چپ پاي پرسپوليس بعد از پيروزي مقابل داماش گيلان شرايط اين تيم را مناسب توصيف مي‌كند.


او در ابتداي حرف‌هايش در مورد بازي با داماش مي‌گويد:«بازي بسيار سختي بود خصوصا اينكه در چمن مصنوعي بازي مي‌كرديم. در ابتدا حريف را دست كم گرفتيم و گل خورديم اما در ادامه وضعيت بهتر شد و توانستيم جبران كنيم. خدا را شكر مي‌كنم كه به مرحله بعدي صعود كرديم.

 

سپاهان در صورت پيروزي بر راه آهن در جام حذفي حريف پرسپوليس مي‌شود. فشنگچي در مورد رويارويي با تيم اصفهاني مي‌گويد:« ما در ليگ برتر هفته آينده با سپاهان بازي داريم و مي‌توانيم به خوبي نقاط ضعف و قوت اين تيم را بشناسيم.

 

البته سپاهان فوتبال بازي مي‌كند و اين به نفع پرسپوليس است. من فكر مي‌كنم هم در جام حذفي و هم در ليگ برتر آنها را شكست خواهيم داد.»

 

فشنگچي در ادامه حرف‌هايش به موضوع ممنوع‌المصاحبه شدن دايي اشاره مي‌كند:« در همه جاي دنيا فوتبال ايران را به اسم دايي مي‌شناسند و اين براي فوتبال ما بد است كه او را ممنوع‌المصاحبه كردند اين موضوع حاشيه‌هايي درست كرد ولي اميدوارم همه چيز به خوبي حل شود.»

 

فشنگچي در مورد غيبت كريم باقري در تمرين پرسپوليس و ناراحتي شديد كاپيتان اين تيم از نيمكت‌نشيني مي‌گويد:« نمي‌توانم در اين مورد نظري بدهم ولي آقا كريم اسطوره پرسپوليس است و حيف است كه در ميان ما نباشد. به نظر من مشكل خاصي نيست و او اختلافي با دايي ندارد. اميدوارم آقا كريم هر چه زودتر در كنار ما باشد.»

 

فشنگچي در پايان حرف‌هايش به وضعيت خودش اشاره مي‌كند و مي‌گويد:« در هفته‌هاي گذشته با شرايط پرسپوليس آشنا نبودم ولي الان اوضاع بهتر شده و پيشرفت كرده‌ام. فكر مي‌كنم هفته‌هاي آينده بهتر از اين هم بازي كنم.»‌

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)