مرجع خبری پرسپولیس : هافبک چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی ترسناک است اما خوب تلاش می‌کنم و به این قضیه نیز فکر نخواهم کرد.

 

امیرحسین فشنگچی اظهار داشت: درست است که بازیکنان خوبی در پست من در پرسپولیس هستند اما تلاش می‌کنم با ارائه بهترین عملکرد نظر کادر فنی را برای حضور در ترکیب جلب کنم.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هرچه بازیکنان بهتری به این پست بیاید بهتر خواهد شد، چون در این صورت چپ پرسپولیس قوی‌تر می‌‌شود. با این حال نیمکت‌نشین نمی‌شوم و تلاشم را به کار می‌بندم تا بهترین بازیها را برای پرسپولیس انجام دهم.

 

هافبک پرسپولیس گفت: نیمکت‌نشینی برای هر بازیکنی ترسناک است اما خوب تلاش می‌کنم و به این قضیه نیز فکر نخواهم کرد. برایم مهم است که بهترین بازیها را ارائه دهم و آنقدر خوب باشم که  انتقادی متوجه عملکردم نشود.

 

 

 

فشنگچی در مورد احتمال پیوستن معدنچی به این تیم و همچنین حضور محمد منصوری در این پست اضافه کرد: خوب است که در یک تیم چند بازیکن عالی در یک پست باشند، چون اینگونه دیگر مشکلی از بابت تعویض آن پست وجود نخواهد داشت. من سعی می‌کنم از رقیبانم چیزهایی یاد بگیرم تا در نهایت برای پرسپولیس مفید باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)