این 50 درصد از قدرت واقعی پرسپولیس بود

مرجع خبری پرسپولیس : امیر حسین فشنگچی بازیکن چپ پای پرسپولیس پس از مصدومیتی که پیش از شروع فصل پیدا کرد برابر سایپا برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم جدیدش قرار گرفت و توانست گل اول خودش را به ثمر برساند.


بازی با سایپا چطور بود؟
بازی سختی بود. سایپا خوب فوتبال بازی می‌کرد اما بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم سعی در حفظ توپ و برتری خود بر میدان را داشتیم. بعد از زدن گل دوم طبیعی بود که یک مقدار دفاعی‌تر بازی را ادامه دهیم. در نهایت هم با تلاش بچه‌ها و لطف خدا توانستیم سایپا را شکست دهیم و به یک سه امتیاز شیرین برسیم.


اولین گل این فصل خود را هم به ثمر رساندی.
خدارا شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم. از این بابت خیلی خوشحالم که گلزنی من با برد پرسپولیس توام شد.

 

 

 

این گل به اسم تو ثبت شد یا مدافع سایپا؟
ضربه بازیکن سایپا به پای من برخورد کرد و داخل دروازه رفت. پس طبیعی است که گل به اسم من ثبت شود.

 


قبول داری گلی که زدی شانسی بود؟
ما پیش از به ثمر رساندن این گل یک کار تیمی خوب را انجام دادیم. من هم توپ را پرس و تا آخر آن را دنبال کردم. خدا را شکر که تلاشم نتیجه داد و توانستم گل اول پرسپولیس را به ثمر برسانم. حالا شانسی بود یا شانسی نبود زیاد مهم نیست. مهم این است که برای پرسپولیس گل زدم و ما بازی را بردیم. البته خودم معتقدم این گل حاصل سماجت و پیگیری من بود نه شانس.


علی دایی از بازی تو راضی بود؟
فکر می‌کنم راضی بود. باتوجه به اینکه برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بودم عملکرد بدی نداشتم. البته حرفی به من نزد اما احساس می‌کنم که راضی بود.


با این پیروزی فکر می‌کنی پرسپولیس روی غلتک افتاده یا اینکه معتقدی هنوز هم به زمان نیاز دارد؟
به نظرم ما برای بهتر شدن هنوز جا داریم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. تیم ما به لحاظ تاکتیکی در حال هماهنگ تر شدن و بدن بازی‌کنان در حال آماده شدن است. فکر می‌کنم در بازی‌های آینده بهتر شویم و هنوز هم باید به تیم ما کمی فرصت داد. چون هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم.

 

پس فکر می‌کنی پرسپولیس هنوز کار دارد؟
بله صددرصد. پرسپولیسی‌ که شما این روزها می‌بینید تنها 40 یا 50 درصد از قدرت واقعی ماست.


شرایط خودت چطور است؟
خودم هم هنوز به شکل صددرصد آماده نیستم وقطعا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهم داشت. باتوجه به مصدومیتی که در ابتدای فصل داشتم کمی زمان می‌برد تا به شرایطی که خودم در نظر دارم دست پیدا کنم. با این حال از عملکردم در بازی با سایپا ناراضی نیستم به ویژه اینکه برای اولین بار بود که در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتم ولی برای بازی‌های آینده سعی می‌کنم بهتر باشم و بازی به بازی آماده‌تر شوم.


با توجه به شرایط جدول فکر می‌کنی پرسپولیس چه زمانی به صدر جدول برسد؟
باتوجه به شرایط جدول و بازی‌هایی که داریم فکر می‌کنم به زودی زود پرسپولیس در صدر جدول قرار خواهد گرفت اما کار اصلی ما تازه از آن موقع شروع می‌شود. چرا که حفظ صدرنشینی به مراتب سخت‌تر صدرنشین شدن است. امیدوارم به صدر جدول برسیم و بتوانیم تا پایان فصل موقعیت خود را حفظ کنیم تا یک سال خوب و رویایی برایم ما رقم بخورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)