مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپوليس در مورد رويارويی پرسپوليس و سپاهان گفت: بازي سختي در پيش داريم ولي سپاهان را مي بريم تا نشان بدهيم پرسپوليس چه تيمي است، معمولاً پرسپوليس در برابر حريف هاي قدرتمند خوب بازي مي کند، با برد سپاهان مي خواهيم دل هواداران را شاد کنيم.

 

اميرحسين فشنگچي  افزود: بازي مقابل تيم خوب سپاهان براي هر تيمي سخت است ولي پرسپوليس امسال با سال هاي ديگر متفاوت خواهد بود چون بچه ها هم قسم شده اند که امسال پرسپوليس يکي از دو جام را بگيرد و در جام باشگاه هاي آسيا نتايج خوبي به دست آورد.

وي در مورد غيبت کاپيتان تيم (کريم باقري) گفت: من فکر مي کنم که کريم براي بروز وقايع اخير کمي ناراحت شده است، اما اين مشکل هم حل مي شود و کريم به سر تمرين برمي گردد.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در مورد آمادگي در بازي مقابل سپاهان تصريح كرد: خوشبختانه در دو هفته تمرينات خوبي داشتيم در دو جام حذفي هم نتايج خوبي گرفتيم، با انگيزه و روحيه بالا به مصاف سپاهان مي رويم. خودم در شرايط خوبي به سر مي برم، اگر مربي صلاح بداند من بازي کنم.

فشنگچي در مورد نتايج تيم اميد هم گفت: بسيار ناراحت شدم باورکردني نبود که در دقايق آخر بازي پيروزي را از دست بدهيم، اما معتقدم بچه ها تلاش خود را کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)