مرجع خبری پرسپولیس : جلسه اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس با ويم رايزبرگن،‌ مربي هلندي، در جهتي كاملا مثبت پيش رفته است. به عقيده اعضاي كميته فني، رايزبرگن مربي با تجربه و صاحب كلاسي است كه در گفت‌وگوي امروز نشان داده كه با اهداف باشگاه همساز است.

اين ويژگي به اضافه شرايط مالي منطقي‌اي كه او از باشگاه درخواست كرده، باعث شده كه احتمالا جلسه بعدازظهر با عقد قرارداد با وي به پايان برسد. رايزبرگن امروز قبل از جلسه كميته فني، با احمدرضا عابدزاده و حسين عبدي مربيان پرسپوليس مواجه شد و معرفي كوتاهي بين اين سه نفر صورت گرفت كه البته عابدزاده و عبدي در جلسه حضور پيدا نكردند. اين مربي هلندي همچنين حسين بادامكي و ميثم بائو را نيز در دفتر انصاري فرد ديد و به آنها معرفي شد.

بخشي از گفت‌وگوي رايزبرگن با اعضاي كميته فني،‌ درباره دو جام جهاني 1974 و 1978 بود كه هلند توانست در هر دو دوره به فينال برسد. شرايط سني اعضاي كميته فني پرسپوليس به گونه‌اي است كه بازي‌هاي اين مدافع هلندي را به خاطر دارند. همايون بهزادي رئيس كميته فني از رايز برگن درباره يوهان كرويف پرسيد و  او را بازيكن و مربي محبوبش خواند. با اين وصف رايزبرگن كه در صورت عقد قرارداد،‌در كنفرانسي مطبوعاتي شركت خواهد كرد، به زودي كارش را در باشگاه آغاز خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)