دوشنبه 16 دی/ (16:36)

 مرجع خبری پرسپولیس : سعی می کنم با کسی اختلاف نداشته باشم/ پرسپولیس برایم مهمتر است

محمدحسین نژاد فلاح با بیان اینکه پرسپولیس برایش از همه چیز مهمتر است گفت: در مدت زمان حضورم در پرسپولیس سعی کرده ام با همکاران مشکلی نداشته باشم و بدون اختلاف کار کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نشست امروز هیئت مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه خوشحال هستم به غیر از روزهایی که تیم پرسپولیس شکست می خورد.

وی از اظهار نظر پیرامون آنچه در نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گذشته است خودداری کرد و گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شد که خبرهای آن از سوی مدیران باشگاه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص شایعه اختلاف نظر بین مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: بدون شک هر کجا اختلاف نظر باشد آن مجموعه ضرر می کند.

وی در خصوص اینکه چرا هیچ وقت شایعه اختلاف نظر نژاد فلاح با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح نمی شود گفت: از آنجایی که برای من پرسپولیس مهمتر از همه چیز است وهدفم کمک به این باشگاه است هیچ اختلاف نظری با همکارانم ندارم و سعی می کنم هر اقدامی به سود باشگاه است انجام دهم.

وی با تاکید بر اینکه نشست امروز هیئت مدیره نشستی خوب و با هدف بود، افزود: جلسات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همیشه جلسات خوب و پربار است.

وی در خصوص استعفای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از کناره گیری داریوش مصطفوی گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه و آقای هدایتی تا امروز هیچگاه از سمت خود استعفا نداده اند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به تعامل خود با دیگر اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: از آنجایی که پرسپولیس برای من مهمتر از همه چیز است هیچگاه با همکارانم دچار مشکل نمی شوم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)