شنبه 10 اسفند (13:35)

مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: فلسفه فوتبال اروپايي با آنچه كه وينگادا آن را براي بازي تيم هاي سپاهان و پرسپوليس به كار برد، كاملاً متفاوت است.

حميد درخشان، با اشاره به بازي ضعيف تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان در هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال ايران اظهار داشت: هيچ كدام از 2 تيم بازي خوبي را به نمايش نگذاشتند. در نيمه اول سپاهان به دليل استفاده از شرايط ميزباني توانست خود را حاكم بازي كند. سپاهان به قدري روي تيم پرسپوليس فشار آورد كه پرسپوليس در 30 دقيقه ابتدايي حتي نتوانست به دروازه سپاهان نزديك شود.
وي ادامه داد: در نيمه دوم با تعويض‌هايي كه مربيان انجام دادند روند بازي تغيير كرد، به طوري كه فشار سپاهان بيشتر شد و پرسپوليس سعي كرد از ضد حملاتي كه ترتيب مي‌دهد دروازه سپاهان را باز كند كه در اين راستا موقعيت‌هايي هم به دست آورد، اما نتوانست آنها را به گل تبديل كند. در نهايت هر 2 تيم به يك امتياز بسنده كردند.

كاپيتان اسبق پرسپوليس در مورد پايين بودن بار فني اين ديدار عنوان كرد: به دليل حساسيت حاكم بر بازي و احتياطي كه در پرسپوليس براي نباختن وجود داشت بار فني بازي پايين آمد.
اين كارشناس فوتبال راجع به اظهارات سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مبني بر اينكه اين بازي در حد اروپا بود؛ خاطرنشان كرد: اظهارات وينگادا اصلا منطقي نبوده و معتقدم اين بازي ديداري كاملا معمولي همراه با بار فني پايين بود.
وي در مورد نزديك شدن به مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا گفت: پرسپوليس با اين سبك بازي شانس خود را براي رسيدن به مراحل بعدي اين رقابت‌ها كم مي‌كند.پرسپوليس اگر مي‌خواهد در جام باشگاه‌هاي آسيا موفق باشد بايد روش بازي خود را تغيير دهد و از شكل كنوني خارج شود.
درخشان ادامه داد: درست است كه پرسپوليس نبايد شكست بخورد، اما اين مسئله نبايد دليل شود كه تدافعي بازي كند. هواداران پرسپوليس را با بازي‌هاي تهاجمي دوست دارند.
عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: هواداران دوست دارند كه تيم محبوبشان زيبا، هجومي و روان بازي كرده و در پايان پيروز از زمين خارج شوند، اما اگر نتيجه دلخواه هواداران را كسب نكند، اما روان و زيبا بازي كند مردم اين تيم را تشويق خواهند كرد.
درخشان درمورد توجيه نبودن وينگادا از جايگاه پرسپوليس در فوتبال ايران اظهار داشت: مگر مي‌شود مربي هدايت تيمي را كه نمي‌شناسد بپذيرد. اگر اين چنين باشد وظيفه نزديكان سرمربي تيم است كه او را توجيه كنند و من هم به اندازه خود سعي مي‌كنم شرايط را براي وينگادا توضيح دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)